

Çalışmayı Durduru Hatasını Kapatmak
-
Empire Total War'a giriş yaptığımda oyun "Çalışmayı Durdurdu" hatası verip kapanıyor, internetten baktım baya kişi aynı hatayla karşılaşmış.
Bir çözüm buldum fakat aşağıdaki resimde görüldüğü üzere Ekle diyip empire total war exe'ini eklemem gerekiyor ama Ekle butonu inaktif. Bunu nasıl halledebilirim ya da alternatif bir yol var mıdır ?

-
ağam en altta yazıyor bak "yönetici olman gerekir" diye
-
plA bunu yazdı
ağam en altta yazıyor bak "yönetici olman gerekir" diye
zaten yöneticiyim hocam
-
güncel
-
Komut yorumlayıcısını yönetici olarak açın.
bcdedit /set nx Optout
komutunu (büyük-küçük harfe dikkat ederek) çalıştırın. Sonra sistemi yeniden başlatın.
-
YeniHarman bunu yazdı
Komut yorumlayıcısını yönetici olarak açın.
bcdedit /set nx Optout
komutunu (büyük-küçük harfe dikkat ederek) çalıştırın. Sonra sistemi yeniden başlatın.
işe yaramadı hocam yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim.
-
GusFring bunu yazdıYeniHarman bunu yazdı
Komut yorumlayıcısını yönetici olarak açın.
bcdedit /set nx Optout
komutunu (büyük-küçük harfe dikkat ederek) çalıştırın. Sonra sistemi yeniden başlatın.
işe yaramadı hocam yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim.
Ne hatası verdi?
bcdedit /set nx AlwaysOff şeklinde bir daha dener misiniz? -
YeniHarman bunu yazdıGusFring bunu yazdıYeniHarman bunu yazdı
Komut yorumlayıcısını yönetici olarak açın.
bcdedit /set nx Optout
komutunu (büyük-küçük harfe dikkat ederek) çalıştırın. Sonra sistemi yeniden başlatın.
işe yaramadı hocam yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkür ederim.
Ne hatası verdi?
bcdedit /set nx AlwaysOff şeklinde bir daha dener misiniz?ilk yazdığın kodu denediğimde tekrar durdurma hatası verdi, ikinci kodu daha önceden de denemiştim izniniz yok diyor yönetici oturumundayım ama neden öyle diyor anlamadım
-
benimkinde "your computer's processor supports hardware-based DEP" yazıyor. bilgisayarının işlemcisi yerleşik donanımlı DEP'i destekliyor tarzı bişey diyor galiba.bu da işlemcinin desteklemesi lazım tarzı bi fikir oluşturabilir.çok saçma bişey demişde olabilirm :D