folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Call Of 4 Demo Almak



Call Of 4 Demo Almak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar net üzerinden oynarken her oynadığımda demo alıyorum yani oyunu kaydediyorum sonra güzel olan öldürmelerimi kesmek isitoyurm o göörüntüden bunu hangi programla yapabilirim

     

    dosya türü dm_1

    dosyası diyor movie maker filan tnaımıyor

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    dm_1 diye dosya türü olmaz onun uzantısı dm_1.dem gibi bişeydir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    cLust3R bunu yazdı:
    -----------------------------
    dm_1 diye dosya türü olmaz onun uzantısı dm_1.dem gibi bişeydir...
    -----------------------------
    özellikler deyince dosya türünde dm_1 dosyası diyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    hoca onu oyunda izlerken fraps gamecam türü programlarla vidyo kaydediceksin fraps iyidir güzeldir 

    http://rapidshare.com/files/117904053/Fraps_2.9.4.rar

     nası kullanıcagınıda google dayımdan öğren

    edit: cs de demoyu izlemek için konsola viewdemo yazıyordun cod nasıl bilmiyorum ama benzer bişidir

Toplam Hit: 797 Toplam Mesaj: 4