Call Of Duty 4 Serveri Kurmak ?
-
arkadaşlar selam başlıkta da gördüğünüz gibi call of duty 4 serveri kurmak istiyoruz..
bununla ilgili yardımcı olur musunuz ? server mi kiralıcaz artık nasıl olcaksa
bilen biri vardır umarı.. Teşekkürler..
-
Orjinali Cdnin İçinde bilmem ne programları oluyor onlarla kuruyorsun bildiğime göre bildiğim kadarıyla orjn olmadıgı sürece server kuramıon sadece multiplayr da kasıyorsun :|
-
yeni konu acmak istemedim indirmek isteyen arkadaslar buyrun burdan
http://stealth.to/?id=3h2w5vapqi0h0zepabtkuxc2fkyr8s#
indirebilirsiniz.
-
multi süper oluyor.. evde kardesım oynuyoruz cok qüzel oyunu ısteyıpte bulamayan varsa kargo ıle yollayabılır.. xfire da serverlar var.. boş server dolu ıstersen oradan zevkınızı gıderebılırsınız.)
-
o bişi deilde nie zart diye bitiyor bu oyun 3 te yükledim az evvel bitti benmi hata yapıyom yoksa bu kadar kısamı arcade
modda başka bölümler felanmı war uçaktan adam alma dışında
Toplam Hit: 2957 Toplam Mesaj: 5
