Call Shop Açmak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    arkadaşlar ben call shop açmak istiyorum.daha önce yada şu anda bu işi yapan arkadaşlar varsa bu işler nasıl oluyor prosedür nedir bilen varmı? daha önce hiç yapmadığım için bilmiyorum. yardımcı olursanız sevınırım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    hocam kusura bakma merakımdan soruyorum. call shop ne işe yarar acaba?

    Naber la?
Toplam Hit: 1130 Toplam Mesaj: 2