Camtasia Studio 7
-
bu programla ekranı kaydettim. yanlız formatı .camreg deilde AVİ olarak save ledim lakin hiç SES çıkmıyor. bu durumu nasıl düzeltebilrim ?
-
Kayıt yaparken windowsun ses ayarlarından ses girişi ayarlarını yapmalıydın. O şekilde yapmadıysan ses gelmez.
-
yaptım hocam normalde kayıt tamamlandıktan sonra gendi programıyla açıyor ya önizleme hesabı orda ses gelio du ben kaydettikten sonra gitti.
Toplam Hit: 726 Toplam Mesaj: 3
