Camtasia Studio [YARDIM]
-
Selamın Aleyküm;
Aşagıdaki resimde görüldüğü gibi ''Zipli dosyayı bir klosöre açıyoruz'' çubuk içerisinde yazan kısımda camtasia studioda nasıl o özelliği kullanırım not defterine 2 saat yazmak olmuyo. böle bişi camtasia mümkünmü çubuk içerisinde yazı özelliği...
İşlh.. Anlatabilmişimdir!!
Şimdiden.. Teşekkürler....
-
yok mu kimse ya
-
Ne istediğini anlatamadın hacım :\
-
hacı bu sarı kutu varya içindede yazı var işte o sarı kutuyu nasıl çıkartırrım diyorum
-
7-zip var ama sen yinede winrar'ı kur.
Googleden yaz winrar indir zaten o sıkıştırılmış klasör otomatik olarak winrar simgesi ile gösterilecek (üst üste kitap resimleri) Sonra sağ tıklar arşivi çıkar de masaüstüne filan kaydet.
-
hacı ben onu dememiştim ya bak şimdi sarı bilgi mesaji çıkmışya içinde yazı var işte o sarı bilgi mesajını camtasiada video hazırlarken hazır çıkartırım not defteriyle çok uzun oluyo diyorum
-
hocam camtasia değil fakat başka bir program vardı bilmem ne demo diye bulunca yazıcam ismini buraya..
o yapıyordu
edit: evet buldum Instant Demo adındaki program..
-
eğer txt ye yazacaksın yüce şeyh'imiz HolyOne'in notepad.. kullanabilirsin =)
Toplam Hit: 1120 Toplam Mesaj: 8

