Camtasia Studio [YARDIM]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    Selamın Aleyküm;

    Aşagıdaki resimde görüldüğü gibi ''Zipli dosyayı bir klosöre açıyoruz'' çubuk içerisinde yazan kısımda  camtasia studioda nasıl o özelliği kullanırım not defterine 2 saat yazmak olmuyo. böle bişi camtasia mümkünmü çubuk içerisinde yazı özelliği...

    İşlh.. Anlatabilmişimdir!!

    Şimdiden.. Teşekkürler....


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek
    yok mu kimse ya

    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Ne istediğini anlatamadın hacım :\
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek
    hacı bu sarı kutu varya içindede yazı var işte o sarı kutuyu nasıl çıkartırrım diyorum

    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    7-zip var ama sen yinede winrar'ı kur.

    Googleden yaz winrar indir zaten o sıkıştırılmış klasör otomatik olarak winrar simgesi ile gösterilecek (üst üste kitap resimleri) Sonra sağ tıklar arşivi çıkar de masaüstüne filan kaydet.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek
    hacı ben onu dememiştim ya bak şimdi sarı bilgi mesaji çıkmışya içinde yazı var işte o sarı bilgi mesajını camtasiada video hazırlarken hazır çıkartırım not defteriyle çok uzun oluyo diyorum

    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    hocam camtasia değil fakat başka bir program vardı bilmem ne demo diye bulunca yazıcam ismini buraya..

    o yapıyordu

    edit: evet buldum Instant Demo adındaki program..


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    eğer txt ye yazacaksın   yüce şeyh'imiz HolyOne'in  notepad.. kullanabilirsin =)
Toplam Hit: 1120 Toplam Mesaj: 8