Çanakkale"De Yaşayan Var Mı?
-
Evet arkadaşlar Çanakkale'de yaşayan mürid var mı? Başka bir arkadaş Biga'dakileri sormuş ama ben Çanakkale merkezi soruyorum onun için açtım yeni konu. Varsa burda müridler tanışalım kaynaşalım.
-
...,
-
Waay. Ben de orada okuyorum işte. Sürünüp gidiyoruz buralarda. Ah memleket.
-
Özelden msn at moruk konuşuruz :)
-
Ulan derste msn açamıyorum bi türlü ya kapanıp duruyo ikide bir. Sen ekle ben bi de web msn deneyeyim.
-
Çanakkale-Merkez since 1985
Toplam Hit: 644 Toplam Mesaj: 6
