Canon 1000D Veya Sony 380
-
siz olsanız hangisini alırsınız ve neden ? fiyatları birbirlerine yakın mı birde ?
-
1000d canonun en dusuk giriş modeli fena değildir sonyde govdedeki motor cok hızlı calısıyor ve lensi bozabiliyor oyle bir sorunu var
-
nikon alırdım
-
sony almaya karar verdim.fakat birşey aklıma takıldı.sony makine alırsam sony lens mi almam gerekir ? yoksa diğer lensleride kullanabilir miyim ? benim bildiğim hepsini takabiliyoruz ama aklımda bir şüper kaldı
Toplam Hit: 896 Toplam Mesaj: 4
