folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Canon 600D Mikrofon Ses Sıkıntısı



Canon 600D Mikrofon Ses Sıkıntısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Sa, arkadaşlar yakın bir zamanda Canon 600d'yi aldım, buna ek olarak philips md 650 mikrofon aldım. Sesi kayıt ediyor ama kulaklıkta dinlerken tek tarafta ses geliyor diğerinde sadece ses alamıyorum. Mikrofonsuz denediğimde iki taraftanda ses geliyor ama mikrofonda tek taraf kayıt ediyor neden kaynaklanabilir bilen varmı ?

    Selamlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Mono kaydediyor hocam sesi. Adobe Audition ile steryoa çevireceksin sesi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı

    Mono kaydediyor hocam sesi. Adobe Audition ile steryoa çevireceksin sesi.

    Hocam videonun sesi bu şekilde oluyor, L,R iki tarafı temsil ediyor L'den sesi alıyor ama R'den almıyor. Buna ek olarak birde samsung s4lerin kulaklığı ile denedim oda ne hikmetse sesi verdiği yere konuşunda iki tarafa konuşunda sorunsuz çalışıyor yani bir ses çıkış yeri bir tarafı ses olarak alıyor. Bunlara ek bir aparat takılıyor olabilirmi acaba?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.

    Hocam kullandığım mikrofon normal kameralara kullanılan mikrofonlardan sadece bir aparatla girişi küçültüyor. Sesi tek taraf kayıt ediyor. Ayarlarla alakalı olduğunu düşündüm fakat değil. Araştırdım internetten videolar var mikrofonlara bağlanıyor ama bir türlü çözemedim 

     

    Ek olarak sadece mikrofonda açma kapatma bottunu var

    byhewal tarafından 04/Haz/14 18:19 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.

    Hocam kullandığım mikrofon normal kameralara kullanılan mikrofonlardan sadece bir aparatla girişi küçültüyor. Sesi tek taraf kayıt ediyor. Ayarlarla alakalı olduğunu düşündüm fakat değil. Araştırdım internetten videolar var mikrofonlara bağlanıyor ama bir türlü çözemedim 

     

    Ek olarak sadece mikrofonda açma kapatma bottunu var

    Jack girişi kameraya uysun diye mikrofona ek aparat takıyorsun hocam doğru mu anlamışım ? Aparat bol gelmiş olabilir hocam daha dar ağızlı daha sağlam oturan bir aparat bulabilirsen onunla dene veya aparatı pense ile nazikçe sık jack tam otursun aparatla aralarında oynama gevşeme olmasın. 

    Her türlü ihtimal olabilir hocam...


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.

    Hocam kullandığım mikrofon normal kameralara kullanılan mikrofonlardan sadece bir aparatla girişi küçültüyor. Sesi tek taraf kayıt ediyor. Ayarlarla alakalı olduğunu düşündüm fakat değil. Araştırdım internetten videolar var mikrofonlara bağlanıyor ama bir türlü çözemedim 

     

    Ek olarak sadece mikrofonda açma kapatma bottunu var

    Jack girişi kameraya uysun diye mikrofona ek aparat takıyorsun hocam doğru mu anlamışım ? Aparat bol gelmiş olabilir hocam daha dar ağızlı daha sağlam oturan bir aparat bulabilirsen onunla dene veya aparatı pense ile nazikçe sık jack tam otursun aparatla aralarında oynama gevşeme olmasın. 

    Her türlü ihtimal olabilir hocam...

     

    Hocam o aparatın dışında yine Phlips sbc md110 mikrofon aldım onda sabit giriş var yani direk makinaya giriyor onda da aynı sıkıntı var. Yani aparatla alakalı değildir büyük bir ihtimal.  Sıkıntı neyse çözemedim. Her türlü yolu deniyorum çözüm bulamadım bir türlü..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.

    Hocam kullandığım mikrofon normal kameralara kullanılan mikrofonlardan sadece bir aparatla girişi küçültüyor. Sesi tek taraf kayıt ediyor. Ayarlarla alakalı olduğunu düşündüm fakat değil. Araştırdım internetten videolar var mikrofonlara bağlanıyor ama bir türlü çözemedim 

     

    Ek olarak sadece mikrofonda açma kapatma bottunu var

    Jack girişi kameraya uysun diye mikrofona ek aparat takıyorsun hocam doğru mu anlamışım ? Aparat bol gelmiş olabilir hocam daha dar ağızlı daha sağlam oturan bir aparat bulabilirsen onunla dene veya aparatı pense ile nazikçe sık jack tam otursun aparatla aralarında oynama gevşeme olmasın. 

    Her türlü ihtimal olabilir hocam...

     

    Hocam o aparatın dışında yine Phlips sbc md110 mikrofon aldım onda sabit giriş var yani direk makinaya giriyor onda da aynı sıkıntı var. Yani aparatla alakalı değildir büyük bir ihtimal.  Sıkıntı neyse çözemedim. Her türlü yolu deniyorum çözüm bulamadım bir türlü..

    Hocam makinanın özelliğiymiş o

    http://www.fotografnotlari.com/index.php/donanim/ekipman/canon-eos-600d-karsilastirma.html

     

    AudioMono; mic input

    yazıyo. Mono sesli videoyu en basiti camtasia veya edius video editleme programlarıyla seteroya çevirmek bir çözüm olabilir. Veya sesi ayırıp adobe auditionda stereo yapıp yine video edit programıyla sesi yerleştirebilirsin ki ilk seçenek daha pratik olur.

    Makinada çalarken stereo çalıyorsa demek ki makina kendi içinde stereo yapma özelliğine sahip, videoyu stereo olarak çıktı alma seçeneği olabilir hocam öyle yarım yamalak bırakcaklarını sanmıyorum.

     

    http://www.dpreview.com/forums/post/53605404

    http://www.avforums.com/threads/canon-600d-mic-mono-or-stereo.1424169/

    Herkes aynı şeyi sormuş kimi external mikrofon ile stereo kayıt alabilirsin demiş öbürü alamazsın external mikrofonlar da mono demiş birbirine girmiş millet :D

    DadasAdam tarafından 04/Haz/14 20:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı
    byhewal bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bazı mikrofonlarda stereo-mono düğmeleri olur mikrofonun sağında solunda herhangi bir düğme var mı hocam ? Veya sokete tam oturmuyordur ? Veya kablonun içinden çift kanal geçiyorsa kanalın tekinde kopukluk vs olmuştur.

    Hocam kullandığım mikrofon normal kameralara kullanılan mikrofonlardan sadece bir aparatla girişi küçültüyor. Sesi tek taraf kayıt ediyor. Ayarlarla alakalı olduğunu düşündüm fakat değil. Araştırdım internetten videolar var mikrofonlara bağlanıyor ama bir türlü çözemedim 

     

    Ek olarak sadece mikrofonda açma kapatma bottunu var

    Jack girişi kameraya uysun diye mikrofona ek aparat takıyorsun hocam doğru mu anlamışım ? Aparat bol gelmiş olabilir hocam daha dar ağızlı daha sağlam oturan bir aparat bulabilirsen onunla dene veya aparatı pense ile nazikçe sık jack tam otursun aparatla aralarında oynama gevşeme olmasın. 

    Her türlü ihtimal olabilir hocam...

     

    Hocam o aparatın dışında yine Phlips sbc md110 mikrofon aldım onda sabit giriş var yani direk makinaya giriyor onda da aynı sıkıntı var. Yani aparatla alakalı değildir büyük bir ihtimal.  Sıkıntı neyse çözemedim. Her türlü yolu deniyorum çözüm bulamadım bir türlü..

    Hocam makinanın özelliğiymiş o

    http://www.fotografnotlari.com/index.php/donanim/ekipman/canon-eos-600d-karsilastirma.html

     

    AudioMono; mic input

    yazıyo. Mono sesli videoyu en basiti camtasia veya edius video editleme programlarıyla seteroya çevirmek bir çözüm olabilir. Veya sesi ayırıp adobe auditionda stereo yapıp yine video edit programıyla sesi yerleştirebilirsin ki ilk seçenek daha pratik olur.

    Makinada çalarken stereo çalıyorsa demek ki makina kendi içinde stereo yapma özelliğine sahip, videoyu stereo olarak çıktı alma seçeneği olabilir hocam öyle yarım yamalak bırakcaklarını sanmıyorum.

     

    http://www.dpreview.com/forums/post/53605404

    http://www.avforums.com/threads/canon-600d-mic-mono-or-stereo.1424169/

    Herkes aynı şeyi sormuş kimi external mikrofon ile stereo kayıt alabilirsin demiş öbürü alamazsın external mikrofonlar da mono demiş birbirine girmiş millet :D

    Hocam, bağlıyanlar var ama nasıl yapıyorlar anlayamadım. Farklı şeyler denememe rağmen çözüm bulamadım...

Toplam Hit: 1556 Toplam Mesaj: 9