folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Capture İçin Hangi Programı Önerirsiniz?



Capture İçin Hangi Programı Önerirsiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar amatörce A4 tech webcam ile capture yapmak istiyorum.önerebileceğiniz bir program varmı?warsa link verseniz upload falan.
Toplam Hit: 1567 Toplam Mesaj: 1