Card Reader Driver
-
Merhabalar
Teknosadan Hama marka card reader almıştım. Windows 7 32bit işletim sistemim var ve şu anda kullanamıyorum. Driver sorunu oluştu. Driver konusunda yardımcı olabilcek arkadaş var mı acaba? tam ismi Hama 8in1 usb card reader
-
aygıt yöneticisinden aygıt kimliğini kopyala devid.info/tr adresine yapıştır bulursun driver ı .
-
w7 için driver yok sitesinde http://www.hama.de/service/download/drivers/usb/cardreader/index.hsp xp sürücüsünü kurmayı denedin mi?
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
w7 için driver yok sitesinde http://www.hama.de/service/download/drivers/usb/cardreader/index.hsp xp sürücüsünü kurmayı denedin mi?
-----------------------------xpden denedim ama olmadı
-
halogen bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
w7 için driver yok sitesinde http://www.hama.de/service/download/drivers/usb/cardreader/index.hsp xp sürücüsünü kurmayı denedin mi?
-----------------------------xpden denedim ama olmadı
-----------------------------
mail at,niye driver yazmıyorsunuz w7 için de : ) -
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
halogen bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
w7 için driver yok sitesinde http://www.hama.de/service/download/drivers/usb/cardreader/index.hsp xp sürücüsünü kurmayı denedin mi?
-----------------------------xpden denedim ama olmadı
-----------------------------
mail at,niye driver yazmıyorsunuz w7 için de : )
-----------------------------önce driver ı bulayım. sonra mail atarız :)
