Carom3d Oynayan ?
-
herkese merhaba.
birkaç haftadır oynuyorum bu oyunu. gayet güzel bir oyun.
aramızda oynayanlar var mı öğrenmek istedim ?
edit : benim nick orda da abizittin.
-
bilardo oyunuydu o değil mi ?
-
evet. multiplayer oynanabilen bilardo oyunu.
-
eskiden oynardım ya..altın tebeşire kadar gelmiştim galiba öle bi drecelendirmesi vardı sanki dimi? aklıma getirdin ya link var mı indirebilceğim tekrar başlıyım=)
-
bende çok uzun zamandır oynamadım hacı iyi oldu hatırlattığın on numara oyundu :D
-
http://carom3d.en.softonic.com/ adresinden indirebilirsiniz.
evet hoca tebeşir, yüzük falan filan diye gidiyo.
Toplam Hit: 849 Toplam Mesaj: 6
