folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Çarşıda Pazarda İnternet Bedava



Çarşıda Pazarda İnternet Bedava

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    Çarşıda%20pazarda%20internet%20bedava
    Çarşıda pazarda internet bedava
    08 Eylül 2009 Salı 10:55
    Evet yanlış okumadınız bedava internet nihayet Türkiye'ye de geliyor. Şimdi sıkı durun bu internet hem de her yerde!

    Çarşı pazara bedava internet geliyor. Ulaştırma Bakanlığı, e-devleti tüm Türkiye’ye yaymak amacıyla alışveriş merkezlerine, postanelere, otogarlara ve havaalanlarına Bilgiye Erişim Noktası (BEN) kuruyor.

    Üniversiteye kayıttan fatura ödemesine, pasaport başvurusundan bankacılık işlemlerine kadar pek çok hizmetin sunulduğu bu noktalardan faydalanmak için gereken tek şey ise TC kimlik numarası.

    2013 yılında Türkiye’yi bilişim toplumu haline getirmeyi hedefleyen Ulaştırma Bakanlığı, vatandaşın devlet kapısına gitmeden işlerini görebilmesi için ülke genelinde belirlenen merkezlere bin adet ‘BEN’ kuracak.

    YILBAŞINDA DEVREYE GİRECEK

    Kiosk cihazlarının yerleştirileceği tüm BEN noktalarında, BEN’e erişim ücretsiz olacak. Eylül ayı içerisinde ihalesi yapılacak BEN’in yılbaşı itibarıyla vatandaşların kullanımına sunulması planlanıyor. Projenin maliyeti ise evrensel hizmet bütçesinden karşılanacak.

     pek fazla işe yaramaz..  onu yapacaklarına şu ttneti beleş yapsalar.


    www.tekno50.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    ehii...
    kapkaç olayları artcak demek oluyo bu

     


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    ttnetin engellemediği sitelerden bilgiye erişim ne kadar sağlanacaksa artık...pornoda yasak olur şimdi bunda :)

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Kesin altında bişeyler vardır Telekom skmiyeceği Eşşeğe Palan Dağıtmaz :)

    eskilerden kim kaldı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    TC kimlik no diyolar.Ne bok yersen ye hepsi kayıt altında olacak yani ;) o yüzden "beleş internet/sömürürüz downloadı" fln gibisinden şeyler düşünmeyin bence :D

    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Allah bilir bir tek resmi kurum sitelerine girer. amaç o olduğuna göre :S
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    sadece E-devlet'e girer...

    E-devlet fetişistleri varsa onlar için sevindirici.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar bi yerde okumuştum 2020 yılında dünyada her eyrden internete bağlanılabilecek ve bu bedava olacka diyorlardı.İlk adımı snaırım bu.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    yaw tc numaranı gırceğin için girceğin yaptıgın işlemler kayıt altında olcak
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nos18
    nos18's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    çok mantıklı devletten bir evrak alacak olsanız devlet dairesine git, 2 saat sıra bekle, baya bi para yatır ve en sonunda boktan bi A4 kagıda ulaş

    bunları internetten veya başka bi ağdan yapmak daa insanca...


    Parayla saadet olur, ayse olur, fatma olur...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    Msn yada tahribat açılacakmı:)

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
Toplam Hit: 1808 Toplam Mesaj: 11