Casper Bilgisayarım Kendine Geldi
-
Arkadaşlar daha önce konularımdan postlarımdan sürekli bilgisayarımdan şikayetçi olduğumu bilenler bilir.
Aynı sorunu yaşayanlar varsa mutlaka dediklerimi yapsın.
Casper Nirvana 2410Bk Dizüstü bilgisayarım var. İ5 İşlemci 6 db ddr1333 ram optimus teknolojili gt540m ekran kartı var.
Sağolsun geçen kış evin ısınmasına para harcamadım.Karda kıyamette bile yeterince sıcak yaptı odayı.
Aldığım günden beri 10 mb lık flash oyunu bile tam ekranda oynayınca bir süre sonra bilgisayar alev alacak kadar ısınıyordu ve oyun kasıyordu. Çok fazla oyun oynayan birisi olmadığım için pek önemsemiyordum.
Soğutucu almıştım tek fanlı aliminyum filan. ama hiç etki etmedi.
Bilgisayarsız kalamayacağım ve işlerim olduğu garantiye yollayamıyordum. Bu ay garanti bitti ve bilgisayarcıya götürüp 15 tl karşılığında termal macun çektirdim. 35 Tl ye Teknosadan BenQ marka çift fanlı soğutucu aldım.
Şimdi en baba oyunları yükledim ve hepsini en yüksek ayarlarda kasmadan oynuyorum. Ayrıca ısınma sorunu neredeyse yok.
Zaten ekran kartı ne kadar ısınırsa ısınsın işlemcinin altı buzz gibi :)
Artık oyun oynamayı seviyorum :)
-
bu hissi bende yaşamak istiyorum artık..
alev alıcam alev :)
______Bilgisayara dokununca elim yanmasın diye ekstra klavye ve mouse aldım. pc yi bir yere monteledim.
MustyKTE tarafından 24/Tem/13 03:23 tarihinde düzenlenmiştir
sadece power tuşuna basıyorum başka dokunmuyorum.
monitor olarak da tv yi kullanıyorum.. :)
bilgisayar tozdan antika gibi duruyor köşede :) -
teknosada falan gorunce dusunurdum kim para veriyo su hurdalara diye. tamam ya sizmissiniz
-
ipTelefon bunu yazdı
teknosada falan gorunce dusunurdum kim para veriyo su hurdalara diye. tamam ya sizmissiniz
ne alaka lan
-
benim makinaya da bi termal macun şart.
şu yaz okulu bi bitsin de garantiye yolliyim bi iç dış dalsınlar.
@iptelefon
casper laptopum vardı, bi üzerinde tepinmediğim kalmıştı.
şuan pederde ve hala çalışır durumda (fanı çalışmadığı halde oyun hariç sıkıntı çıkarmıyor)
