folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Bilgisayarım Kendine Geldi



Casper Bilgisayarım Kendine Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Arkadaşlar daha önce konularımdan postlarımdan sürekli bilgisayarımdan şikayetçi olduğumu bilenler bilir.

    Aynı sorunu yaşayanlar varsa mutlaka dediklerimi yapsın.

    Casper Nirvana 2410Bk Dizüstü bilgisayarım var. İ5 İşlemci 6 db ddr1333 ram optimus teknolojili gt540m ekran kartı var.

    Sağolsun geçen kış evin ısınmasına para harcamadım.Karda kıyamette bile yeterince sıcak yaptı odayı.

    Aldığım günden beri 10 mb lık flash oyunu bile tam ekranda oynayınca bir süre sonra bilgisayar alev alacak kadar ısınıyordu ve oyun kasıyordu. Çok fazla oyun oynayan birisi olmadığım için pek önemsemiyordum.

    Soğutucu almıştım tek fanlı aliminyum filan. ama hiç etki etmedi.

    Bilgisayarsız kalamayacağım ve işlerim olduğu garantiye yollayamıyordum. Bu ay garanti bitti ve bilgisayarcıya götürüp 15 tl karşılığında termal macun  çektirdim.  35 Tl ye Teknosadan BenQ marka çift fanlı soğutucu aldım.

    Şimdi en baba oyunları yükledim ve hepsini en yüksek ayarlarda kasmadan oynuyorum. Ayrıca ısınma sorunu neredeyse yok.

    Zaten ekran kartı ne kadar ısınırsa ısınsın işlemcinin altı buzz gibi :)

    Artık oyun oynamayı seviyorum :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    bu hissi bende yaşamak istiyorum artık.. 
    alev alıcam alev :) 

    ______

    Bilgisayara dokununca elim yanmasın diye ekstra klavye ve mouse aldım. pc yi bir yere monteledim. 
    sadece power tuşuna basıyorum başka dokunmuyorum. 
    monitor olarak da tv yi kullanıyorum.. :) 
    bilgisayar tozdan antika gibi duruyor köşede :) 

    MustyKTE tarafından 24/Tem/13 03:23 tarihinde düzenlenmiştir

    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    teknosada falan gorunce dusunurdum kim para veriyo su hurdalara diye. tamam ya sizmissiniz


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    ipTelefon bunu yazdı

    teknosada falan gorunce dusunurdum kim para veriyo su hurdalara diye. tamam ya sizmissiniz

    ne alaka lan


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    benim makinaya da bi termal macun şart.

    şu yaz okulu bi bitsin de garantiye yolliyim bi iç dış dalsınlar.

    @iptelefon

    casper laptopum vardı, bi üzerinde tepinmediğim kalmıştı.

    şuan pederde ve hala çalışır durumda (fanı çalışmadığı halde oyun hariç sıkıntı çıkarmıyor)

Toplam Hit: 816 Toplam Mesaj: 5