Casper Laptop

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    Selam arkadaşlar evde kardeşimin eski casper laptopu vardı açtığın zaman ekran 6 ya bölünmüş (6 tane aynı windows ekranı) bir şekilde ve çizgili gözüküyordu  ekran kartıyla ilgili bir problem diye düşündüm içini açtım kurcaladım biraz ve artık hiç görüntü gelmiyor :D Zaten kullanmadığımız bir laptoptu, bu laptopla ne yapabilirim düzelme şansı var mı yoksa ne işe yarar.Garantiye gönder falan demeyin garantisi bitti ve servise versem en az 250 isterler hiç uğraşmam onla.özellikleri şunlar

    özellikleri:
    Dual core 1.8

    2gbram

    geforce 8400m gs(problem bunda galiba)

    120gb hdd

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    yapılacak tek şey var. sök remlerini atıver gitsin

     


    #karipçin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    VagaTroy bunu yazdı:
    -----------------------------

    yapılacak tek şey var. sök remlerini atıver gitsin

     


    -----------------------------
    Ekranı falan sağlam galiba.Bir de rami söküp ne yapıcam ki 2x1 gb :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    dursun ya lazm olr :D çizgi var diyosn ekranda. o ekran hatasına benziyo lcd de problem olabilir. ekran kartı hatasına benzemiyo pek :D

     


    #karipçin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    VagaTroy bunu yazdı:
    -----------------------------

    dursun ya lazm olr :D çizgi var diyosn ekranda. o ekran hatasına benziyo lcd de problem olabilir. ekran kartı hatasına benzemiyo pek :D

     


    -----------------------------

    ekran 6 ya bölünük 6 sındada windows var ekran kartı hatası yani.hem artık hiç açılmıyo bozdum galiba :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    ekran kartı driver güncellemeyi denedin mi


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran kartı driver güncellemeyi denedin mi


    -----------------------------
    denemedim.onunla ilgisi olduğunu sanmıyorum.artık açılmıyo zaten :D

Toplam Hit: 903 Toplam Mesaj: 7