folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Nirvana CPD200-8E04



Casper Nirvana CPD200-8E04

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    CAsper almayı düşünüyorum.. ÖZellikleri http://www.teknikerltd.com/default.asp?say=9&urun=2336 burada yazıyor ...

    Şimdi bir kaç arkadaşa sordum Casper alma diyorlar. Kalitesiz olur.. İpnece olur felan ...

    Özellikleri harbiden güzelmiş ama:D Donanımsal olarak deneyimli arkadaşlar bunu ne biçim bir alet olduğunu söyleye bilirmi:d?

        YAni ne diyonuz yorumlar....

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Casper alma yerinde olsam dell alırım.. bu özelliklere sahip.. aletin aynısı dell de var 1280 ytl olması lazım .. casper marka satıyor.. .. hp - dell - toshiba bunlar varken casper neki amkym.. casper tavsıye etmıyorum hoja..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    dell yada packard bell araştır

    üzülme sonra serviste 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    Yokmu lan iyi niyetli bi yorum :S
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    casper alfa force almistim 3 sene once 4 kere ana kartim yandi hep degistirdim garantideydi ama pc bi gidince 30 40 gun gelmiyodu yaklasma bile

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hoıcalar bu kadar kötü mü ya Casper bende NEQ2400-9L25R
     alacam 1-2 güne .. almayalım o zaman amk.. ama baya da iyi fiyata ayarladıydım bea..


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Toshiba A100-A120-A200 serisi taş gibidir tavsiye ederim :) fiyatları 999$ 1399$ arasında değişiyor hoca...

    Toshiba İçin Not : Eğer Eğlence amacayıla toshiba alırsan ekran kartına dikkat etmeni öneririm genelde intel graphics 945/gm eurochipset vs vs  gibi ekran kartları oluyor bi de payla$ımlı olunca zaten işin zıvanası cıkıyor,oyun oynarsın ama low(düşük) modlarda oynarsın

    Hp Compaq Presiro Serisi de iyi sayılabilir ben kullanmadım konuşulanlar iyi görünüyor...

    Asus Deneyebilirsin Onlarda Bu Aralar İyi...

    Dell Zaten Anlatılmaz Yaşanır Bu Aralar Fiyatlarıda Düştü onlarda iyi (ekran kartlarına dikkat et intel graphics alma :)

    Gelelim Casper ' a ;

    Hoca hüso abeyin dediği gibi serviste üzülürsün yeterli destek ve imkan sağlamıyorlar duydugum kadarıyla, özellikleri ne kadar iyi olsada güvenilmez bence duyulmuş kendinden söz ettirmiş markalardan al dell,toshiba,hp vs vs :) ama karar senin  ...

    [22817//kaanabak]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    xursi bunu yazdı:
    -----------------------------

    CAsper almayı düşünüyorum.. ÖZellikleri http://www.teknikerltd.com/default.asp?say=9&urun=2336 burada yazıyor ...

    Şimdi bir kaç arkadaşa sordum Casper alma diyorlar. Kalitesiz olur.. İpnece olur felan ...

    Özellikleri harbiden güzelmiş ama:D Donanımsal olarak deneyimli arkadaşlar bunu ne biçim bir alet olduğunu söyleye bilirmi:d?

    YAni ne diyonuz yorumlar....


    -----------------------------

    1.ekran kartindan yana sikinti var, kesinlikle 2006 oncesi bazi, 2008 sonrasi pekcok isteklerine yanit veremez,

    2.uluslararasi garanti, sigorta yok, yarin yurtdisina gidersin servis olayin olamaz,

    3. fiyat fazla bu alet icin, asus daha iyi platform uzeri oyun, grafik tasarim canavarlari cikardi fiyati bundan asagi,

    4. almis olmak icin alma, neyine tav oldun bu casperin ? butcene uygun daha iyilerini bulursun.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    gitti gidiyorda takın bence , bende laptop araştırıyorum. bu aralar favori sitem gitti gidiyor :)

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    packard bell en yisi bend eyok ama iyimis diyolar kasper aldigim yere telefon aldim anakartim yanmis galiba diye oda markasi ne dedim teknikteki adm casper dedim.casper alirsan boyle olur dedi.sen sattin lan bu bilgisayari deidm neyse acemiligime geldim ama casper adini nerde duysam vazgeciriyorum nerden baksan 5-6 musteri yemisimdir

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
Toplam Hit: 1671 Toplam Mesaj: 10