folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çatı Ve Bodrum Hk.



Çatı Ve Bodrum Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Merhaba Âhali,

    Önce bodrumdan başlayayım.

    Şimdi apartmana girince, soldan merdivenler ile aşağı inince bir kat, merdiven bitip sağa dönünce kapıcının kapısı var o orada oturuyor.

    Merdivenlerden inip sola dönünce, kömürlüğe giden 3 metrelik bir yol var, bir kere daha sola dönünce kömürlüğün içindesiniz.

    Fakat bu kadın, yok binaya hırsız giriyo ayağına, merdivenin en son basamağına yani tam zemine inecek basamağa kilit yaptırdı kilitli kapı kocaman.

    Lan hadi o neyse, bu sefer orayı komple mermer döşetmesin mi? O 3-4 metrelik alanı, şu an evinin içi gibi oldu orası zaten, kömürlüğe'de kimse giremiyor, rahatsız etmemek için vs.

    --------------

    Gelelim çatı mevzuuna, bizim çatıda bir ton dalgam var, onları boşaltıp oraya küçük 1 masa atölye gibi bir şey yapayım diyorum çatı katında oturuyoruz ve yan komşuda kafadar karışmaz, fakat apartmandan sonra kıskanıp karışan olur mu olursa ne yapabilir?

    Bu işler böyledir biliyorsunuz, bok götürür bahçeyi kimse sormaz, siz bağ yaparsınız herkes ortak olur onun gibi.

    Eğer bana karışırlarsa bende bu kömürlüğü eski haline getirtebilir miyim? Çünkü hiç bir şekilde kendine ait olmayan yeri kapattı karı.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    kimsenin karisacagini sanmiyorum. isi olanlara zorluk cikarmadigin surece


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Git kömürlüğke kömür falan at, kendi düşünsün


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Çatın su aldığı zaman bütün apartman toplanıp çatıyı yaptırıyormusunuz?

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    "kendine ait olmayan yeri kapattı karı." çok güldüm bu lafa.

    sen istanbulu arşın arşın gezerken karı boşluktan istifade yapmış yapacağını :)

    kusura bakma nedense komik geldi.

     

    neyse yardım kısmına geçiyorum:

    apartmanın çatı ve bodrum kısmı ,  merdiven bölümleri tamamen ortaktır.

    ve buralarda yapılacak her işlem boya dahi apartman yönetimine sorulur.

    özellikle 8 daire ve üstünde yönetim olması zorunludur.

     

    kadını şikayet etsen anında o demirleri söktürtebilirsin.

    aynı şekilde çatıda kendine birşeyler yaptın diyelim.

    yine şikayet edilirse düzenin bozulabilir yada birisi çatıya çıkmak istedi çıkarmıyorum deme hakkın yok.

    komşulardan ortak bir imza ile izin verdik denirse belki olabilir o kısmını tam bilemiyeceğim.

    kadın sadece kapıya demir yapsaymış o koridor kısmını niye almış o kısmını anlamadım.

    sizde duvarı kırarak yeni bir yol yapamazmısınız. masrafın çoğunu ona ödetirsin.

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 597 Toplam Mesaj: 5