Catia Öğrenmek İsteyen Gelsin...
-
Catia'yı bilmeyeniniz yoktur heralde, veya varsada şööle açıklayayım, 3D tasarım programlarının babasıdır kendisi.Fransız Uçak firması olan Dassault Systemes tarafından kendi gereksinimlerini karşılamak amacıyla üretilmiş olup, uçak kadar kapsamlı ve bi civata kadar basit tasarımların hepsine olanak tanıyan modüllere sahip.
Ahanda yasal sitesi >> http://www.3ds.com/
Geçen dönem Catia ders hocam verdi bu notları, valla başka yerde bilmiyom varmıdır ama geçen yaz baya bi ıkınmıştım catia dökümanı bulcam diye, ama bu kadar kapsamlısı yoktu. Hepsi biyere kadar özet geçiyordu, anlatımları çük kadardı.
İngilizce biliyorsanız, içeriğinde ne anlatılmak istendiğini çok rahat kaparsınız, eğer ki bilmiyorsanız dert etmeyin resimlere ve yönergelere baka baka anlarsınız yada indirin işte belki bi yerde lazım olur amk :D...
http://rapidshare.com/files/47144274/PartDesign.pdf.rar.html >> 850 sayfa
http://rapidshare.com/files/47145056/Sketcher.pdf.rar.html >> 500 sayfa
Saygı ve sevgilerimle...
-
abi super ya tam zamanına denk geldi bu dokumanlar :) ne kadar tsk etsem azdır
-
işime yaramıyor ama güzel dökümanlar :) saol
-
eline sağlık hoca sağolasın..
işime yaramıyo ama inan ayıp olmasın diye indiriyorum :=) -
hoja catia programını indirebilecegimiz bi link war mı acaba bu arada dokumanlar icin tesklr...
-
valla çok iyi oldu bu eğitim kitapları.ileride çalıştığım yerde catia isterlerse eminim çok işime yarayacak.ikisini de indiriyorum.sağoalsın arkadaşım.
-
ege bunu yazdı:
-----------------------------
hoja catia programını indirebilecegimiz bi link war mı acaba bu arada dokumanlar icin tesklr...
-----------------------------bende iki tene sürümü war, P3v5R15 bi de P3v5R16 ikiside 2'şer CD onun için upload edip vermem uzun sürebilir, ama gene de kasarım upload etmeye. Torrent sitelerinde bi araştır bakalım, oralarda bulabilirsin...
işinize yardıysa, ne mutlu bana.yaramadıysada elbet yarar (yaraması için Catia öğrenmeye şimdiden başlayın derim).
-
yiyecekmi ne bu catia ya :) yenmiyosa siktir et :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
yiyecekmi ne bu catia ya :) yenmiyosa siktir et :)
-----------------------------
çok komiksin yaw kıh kıh kıh -
hacı yana yana o programı arıyom rapid vermişler 15 part modeme parmak at at xD halim kalmadı indirdim
dosya bozuk cıktı.sitelere dolaştım baktım.cogu link kırık yada bu 15 partlık rapid verilmiş ! kafayı yiycem :S
-
ben bilmiodum :) teşekkürler paylaşım için
