Cbox ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    Selamın aleyküm müridler
    Uzun zamandır yoktum,fakat anladımki olmam gerekiyor gerisi fos'muş :)
    Gelir gelmez aklıma takılan bir soruyu sormak istedim sizlere.Bizim burada,komşu var bilgisayarcı casper satıyor
    Ama ben cbox almak istiyorum cbox hakkındaki önerilerinizi merak ediyorum garantilimi hızlı çalışırmı sağlammı?
    yani çok kasarmı
    casper biliyorum ve hoşuma gitmiyor cbox almayı düşünüyorum ? cbox özelliklerini söylermisiniz? :)

    Selametle


    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    casper alma :D cbox hakkında pek fazla bilgim yok ama adamlar dış görünüşe önem veriyolar :D seviyorum :D illa alıcaksan al :D


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    alma casper alma cbox alma açelik beko vestel grundig exper vs.. türk markası alma alacaksan topla toplayamıyosan toplattır.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    hocam toplamada sıkıtnı garanti yok birşey yok öyle olmazki :D birşey bozulsa yenisi al en iyisi cbox almak olur bence :D linkte atım ben sana

    http://www.cbox.com.tr/urunler.asp?isl=o&id=33256


    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    p4nturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam toplamada sıkıtnı garanti yok birşey yok öyle olmazki :D birşey bozulsa yenisi al en iyisi cbox almak olur bence :D linkte atım ben sana

    http://www.cbox.com.tr/urunler.asp?isl=o&id=33256


    -----------------------------

    Garanti nasıl yok? Toplamada her parçanın ayrı garantisi var... Kesinlikle toplama al gidip ona buna para bayılmak istiyorsan ayrı


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    toplamada garanti yok diyosan bırak bu işleri...

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    yha hocalar hemen köpürmeyin :) Toplamadada garanti vr ama ne bileyim aklım cbox al diyor :)


    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    p4nturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    yha hocalar hemen köpürmeyin :) Toplamadada garanti vr ama ne bileyim aklım cbox al diyor :)


    -----------------------------

    bu duruma kaşınan döt sendromu deniyor :D


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pixel
    pixel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2010
    Erkek
    cboxu görüntü için istediğin belli toplama yapıp kasayı şık bi görünüme kavuşturman aradaki fiyat farkını kapatır sana bence

    revolution-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    p4nturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam toplamada sıkıtnı garanti yok birşey yok öyle olmazki :D birşey bozulsa yenisi al en iyisi cbox almak olur bence :D linkte atım ben sana

    http://www.cbox.com.tr/urunler.asp?isl=o&id=33256


    -----------------------------

    Garanti nasıl yok? Toplamada her parçanın ayrı garantisi var... Kesinlikle toplama al gidip ona buna para bayılmak istiyorsan ayrı


    -----------------------------


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
Toplam Hit: 1299 Toplam Mesaj: 10