Cd Havaya Uçtu :|
-
bir cd den dosya aktarımı yapıordum yaklaşık 3-4 kere işlem kesildi bende tekrar açtım
yani 45 dk felan cd hiç durmadan cd romda döndü
ve çattt die bir ses duydum cd romun kapağı yarım açıldı cd paraçaları dolu içi
içindeki cd parçalarını çıkarttım fakat cd-rom a cd takınca
sanki abart egzoz takmış gibi böğürüyor
ne yapabiirim...
-
hacı video resim bişi yolla merak ettim... anasını satam ya bide bnaa olsa şöle merak ettim bak şindi anasını satayım :|
-
of felaket bişey o bundan 1-2 yıl evveli benimde başıma geldi pattt deyince insan felaket oluyo :D böğürüyo bide
cd romu çıkart aç tamamen güzelcez temizle bozmadan büssürü cd parçası çıkıyo sonra düzeliyo tabi :D geçmiş olsun -
benimde başıma gelmişti ikikez ama cd-rom buna rağmen işlevine devam ediyo :D
-
45 dk birini zükmeye kalkarsan oda patlar sanırım :|
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
45 dk birini zükmeye kalkarsan oda patlar sanırım :|
-----------------------------yok la patlamıyo :| fakat 3 beden büyür götü
-
:)) neyse bununla geçmiş olsun
-
saglik olsun a.q.
-
ben ardı ardına 40cd falan çektim yine de bi bok olmadı hala kullanıyorum.ama merak ettim keşke bana da olsa..
-
:D Hard porn mu izliodun :D Dayanamadi parçaladi makina cd yi D:D::D:D:D:D:D:D:D yada işte :D dosya aktarimindaki :D O aktarilan mühim şey :D:D:D:D:D:D
