Cd-Rom Çalışmayan Laptop 2
-
diğer konuyu baya bi inceledim ama xp uzmanlarına bi sorum var :)
hatalı xp dos ortamında disketten yada usb den windows açılımını saglayan dosyaları kopyalasak işe yararmı
yararsa bu dosyalar hangileri :)
sorun da tam olarak su xp açılışta hani resetleyince cıkarya , güvenlik modunda , veya windows olagan şekilde başlat die
bu kısma geliyo enter leyince kitlenip kalıyo -
Hoca yarayacağını pek fazla sanmıyorum ama.. denemek lazım
-
sonuc olarak xp açılış dosyaları zarar gormuş bunların tekkrar kopyalanmasıyla sistemin acılması lazım ama bu dosyalar hangi dosyalar sorun orda :)
Toplam Hit: 911 Toplam Mesaj: 3
