CD-Rom"A Ne Oluyor :/
-
Arkadaşlar taktım cdyi başladı dönmeye sonra birden E:/ yok oldu tabi cdde. Şuan cd çok hızlı dönmekte ses geliyor :D açma tuşuna basıyorum açmıyo ve cd hala dönüyo ya :D niye böyle bi saçmalık oluyor?
-
Al bi tane iğne CD-rom da bi delik olacak batırıver iğneyi düzelir :)
-
iyi güzelde soktum çıkmıyor denedim onları yanacak alet şimdi hala dönüyo :D
-
Aç kasayı elektrik kablosunu çıkar baktın o da mı olmadı pc yi kapat :D
-
kasanın yanı açıksa güöç kablosunu sök
sonra pc den kaldır pc ye res at bağla tanıt tekrar -
sıçarım cdsine dedim çektim güç kablosunu :D takarız bi ara :D:D
Toplam Hit: 686 Toplam Mesaj: 6
