Cd Yazma Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    cd filan okuyor dvd rom kendisi.

    ben hiç bir zaman nero tarzında yazılımlar kullanmadım direk cd bölümüne atıp işte xp nin olayını yapıtm bu dosyaları cd yaz dedim.

    ama artık olmuyor kimileri zararlı filan diyordu benim yaptığım için ondanmı acaba yazılamıyor diyor nero da kullansam olmuyor artık ama başka bir sorunum yok normal okuyor filan cd leri ama yazmada başarısız? ne yapılablir

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozoglan
    ozoglan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    benim laptop var bendede bu tarz 1sorun var okuo ama yazmıo artık.sanırım belli ömrü war sonra rahmetli.. cok duydum bu tarz sikayet

    paramparça aşklar ve köpekler..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    donanım aygıt yöneticisinde bilinmeyen aygıt diye bişey var mı hocam.. eğer yoksa cd rom göz okumuyordur içini temizlemek gerekli oda faydası olmadıysa ömrü bitmiştir hocam..
Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 3