Cd Yazma Sorunum
-
cd filan okuyor dvd rom kendisi.
ben hiç bir zaman nero tarzında yazılımlar kullanmadım direk cd bölümüne atıp işte xp nin olayını yapıtm bu dosyaları cd yaz dedim.
ama artık olmuyor kimileri zararlı filan diyordu benim yaptığım için ondanmı acaba yazılamıyor diyor nero da kullansam olmuyor artık ama başka bir sorunum yok normal okuyor filan cd leri ama yazmada başarısız? ne yapılablir
-
benim laptop var bendede bu tarz 1sorun var okuo ama yazmıo artık.sanırım belli ömrü war sonra rahmetli.. cok duydum bu tarz sikayet
-
donanım aygıt yöneticisinde bilinmeyen aygıt diye bişey var mı hocam.. eğer yoksa cd rom göz okumuyordur içini temizlemek gerekli oda faydası olmadıysa ömrü bitmiştir hocam..
Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 3
