C#"Da Tanımlanan Nesneler
-
Merhaba,
Formumda bir adet textbox ve button bulunuyor. Button'a tıklandığı zaman bir nesne oluşturuyorum ve bunu bir fonksiyona gönderiyorum.
public void button1_Click(object sender, EventArgs e) {
string[] kullanici = { "AD=" + textbox1.Text, "AD" };FONK(kullanici);
}
Amacım, daha sonra timer yardımıyla bu işlemi tekrarlatabilmek.
public void timer1_Tick(object sender, EventArgs e) {
FONK(kullanici);
}Ama kullanici nesnesi button1_Click içerisinde tanımlandığı için timer1_Tick buna erişemiyor. Nedir bu işin sırrı?
-
string[] kullanici;
bunu global olarak tanımla
ardından clickde bu dizinin içine veri ekle "Add" ile
tickdede işlemini yap ?
-
//Şarpşutır en mantıklı yolu söylemiş. YADA.... =| şu şekilde de çalışması gerekir;
public void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
yenibirfonk();
}
public void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
yenibirfonk();
}public void yenibirfonk()
{
string[] kullanici = { "AD=" + textbox1.Text, "AD" };
FONK(kullanici);
}
//edit: Sanki konu hortladı =)
-
NoNam3 bunu yazdı:
-----------------------------//Şarpşutır en mantıklı yolu söylemiş. YADA.... =| şu şekilde de çalışması gerekir;
public void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
yenibirfonk();
}
public void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
yenibirfonk();
}public void yenibirfonk()
{
string[] kullanici = { "AD=" + textbox1.Text, "AD" };
FONK(kullanici);
}
//edit: Sanki konu hortladı =)
-----------------------------nerdeyse 4 sene hortlamış :)