Cebit ?
-
Arkadaşlar cebit için bilet falan nasıl oluyor ?
compex için mesala sitesinden üye oluyorsun kod veriyor falan filan bunda nasıl ?
-
hoca biz halk günü denilen son gün gittiğimizden ücretsiz olması lazım die biliorum, diğer günlerde ücretli sanıyorum ama farklıda olabilir, fakat içerde 2-3 tane elemanımız var o güne kadar illaki bilet ayarlatırız eğer biletli olursa...
Yani acıldığında fuar daha 1 haftamız olacak ona göre anlayacaz durumu.... Eğer tam bilgisi olan birisi varsa yazsın bende bu gün telefon etmeyi düşünüyorum zaten...
-
abi sitesinde 20 YTL diyor ben baktım. ama halk gününden bahsetmiyor.
-
harbi ya o tür konuları tam bilmiyorum :S
bilgilendirici bi yazı yazan olursa güzel olur :S
-
bugün fuarın acılmasına 5 gün kala ve ondan önceki günlerde geniş bi araştırma yaptım bilet ulaşım vs vs konularda fakat hiç biir dergi,firma vs bilet vermiyor ama istisnalar kaideyi bozmaz:) turkcell gecen sene ve ondan önceki sene indirimli kuponlar dağıtmış 10 tl falan indiriyor bilet fiyatların bu sene o yok:) dergiler gecen sene dağıtmış ama ekim sayılarını bulamadıgım daha doğrusu tüm dergilere baktım hiç biri gelecek ay diye bir yer açmamış:) ben ne zmandır arıyorum ama halk günü diye gerçekten bi şey oldugunu sanmıyorum:) ama para biriktiriyorum bilet için:) zaten para vardı üzerine koyuyorum :P nese ekim 1 de tekrar sayfalara bakıcam o zaman bi daha konu falan acarım bile mevzularıyla ilgili...
haydi kalın sağlıcakla:P
edit :
aha bu da araştırmanın bi bölümü daha önce sitede vermiştim:)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=47312 -
geçen sene yanış hatırlamıyorsam renede holude para vermişti bilete:D ayrıca renenin dedigi halk günü indirimli gün cebitin son iki günü halk günü gibi bişi indirimli oluyor geçen sene 15 liraydı cebit giriş 10 lira bu sene 20 olursa giriş 15 olur cumartesi pazar oldugu için ama çalışan orda standlarda yer alan arkadaş bize bilet ayarlarsa toplu olarak beleşe girebiliriz
-
birde ben sorayım şimdi illa önceden ayırttırmak yada netten almak mı gerekiyor gitsek bulamazmıyız bilet
-
andy abi dediğim gibi :P zaten ben ufak tefek bi şeyim aralardan izdihama falan olur aradan daldım mı:P OoOPsSs içerdeyim :C nolsa 50-60 kişi olcaz 10 kişi ufak tefek olsa aralardan geçer işte :P öle bi plan yaparık olmadı:D
-
nurky hadı sen ufak tefeksın bız nasıl karıscaz aradan :P
renenın dedıgı gıbı halk gunu vardı eskıden cebıtın son gunlerı halk gunu oluyordu
halk gunlerı beles olup ızdıham bıle olmustu
