Cebit İçin Son Hazırlıklar ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Cebite 10-11 gün kaldı henüz cebit için ayrı forum bölümü açılmadı, açılmayacakmıydı ?

    gelenlerin listesi ?  toplaşıp grup halinde gitme durumları da yok ?

    saat kaçta buluşulacak ? neler yapılcak ? diğer parametreler ?

    fazladan bileti olan, karaborsadan ucuza ayarlıyacaklar yok mu fuar meydaninda mı arıcaz yine bileti ?

     

    saygılarımla, ali


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek

    geçici bi liste, diğer adminlerde el atar yakında tekrar güncellenir, listede olupta gelmicek olanlar pm atsın

    1.GLaDio
    2.V1PER
    3.SyspioniC
    4.HeroiquE
    5.AbdullahAzad
    6.ozAnkaraguclu
    7.madrew
    8.HighNitro
    9.Tnrsk
    10.o6u2
    11.konpicyus
    12.Fatal_Trag3dy
    13.SeRDaR
    14.ManiakRhifat
    15.Nurky
    16.snnyk
    17.bacardi
    18.antivirus
    19.enes
    20.lenova
    21.qaMbLer
    22.azizsenel55
    23.Fikret
    24.muhabir22
    25.FOXXLY
    26.Quetzalcoatl
    27.kaanabak
    28.Tyler_Dayi
    29.SpyßreaK
    30.Arlong
    31.SivilPadisah
    32.Bilinmeyen
    33.yassun
    34.C-M-D
    35.Metallic
    36.Demodor
    37.Paradox21
    38.Mr_Dark
    39.chelishky
    40.Esquire
    41.Z-CHAN
    42.WarninG_ErroR
    43.Allura
    44.bayzin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    internetten üye olmak falan gerekiyordu galiba.

    biri ayrıntılı açıklarsa yapmamız gerekenleri iyi olur.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    rene'nin özel işleri dolayısıyla daha açılmadı cebit özel bölümü.yarın-öbürkü gün açarız gibime geliyor..

    orayı açtığımız an zaten herşey belli olacak ve sitede duyuru yapılacak.

    rahat olalım :)

     


    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Bende gelmek istiyordumda TBT t-shirti bu sene basılmadığı için sanırım yalan olcak :D Neyse

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    aynen açılır biraz daha bekleyelim :D

    artık fanilanın üzerine tahribat.com die çıktı alalım printerdan onu yapıştıralım  :P

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende gelmek istiyordumda TBT t-shirti bu sene basılmadığı için sanırım yalan olcak :D Neyse
    ----------------------------

    ?!

    hocam tahri-shirt gelmek için zorunlu değil sivil gel bişi olmaz :D

    ama üzerinde tahribat yazılı tshirt le standları tahrip etmenin tadı başka  ^^,

     

    ucuza/beleşe bileti olan 4 tane ayarlasın bana

     

    @nurky

    hocam 10gün lkaldı biran önce konulmalı yazı. millet programını ona göre yapsın


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    @syspionic,

    hocam dediğin gibi 10-11 gün var.
    program plan yapıcak bi şey yok zaten. 

    eski konuları biraz kurcalarlarsa herşeyi çözerler ama bu sistemi dediğimiz gibi tekrar devreye sokacağız.

    rahat olun bu konuda bir problem yaşamassınız.

    bir sorun olursa pm atın cebit'le ilgili cevap vermeye çalışırım.


    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 8