Cebit İçin Son Hazırlıklar ??
-
Cebite 10-11 gün kaldı henüz cebit için ayrı forum bölümü açılmadı, açılmayacakmıydı ?
gelenlerin listesi ? toplaşıp grup halinde gitme durumları da yok ?
saat kaçta buluşulacak ? neler yapılcak ? diğer parametreler ?
fazladan bileti olan, karaborsadan ucuza ayarlıyacaklar yok mu fuar meydaninda mı arıcaz yine bileti ?
saygılarımla, ali
-
geçici bi liste, diğer adminlerde el atar yakında tekrar güncellenir, listede olupta gelmicek olanlar pm atsın
1.GLaDio
2.V1PER
3.SyspioniC
4.HeroiquE
5.AbdullahAzad
6.ozAnkaraguclu
7.madrew
8.HighNitro
9.Tnrsk
10.o6u2
11.konpicyus
12.Fatal_Trag3dy
13.SeRDaR
14.ManiakRhifat
15.Nurky
16.snnyk
17.bacardi
18.antivirus
19.enes
20.lenova
21.qaMbLer
22.azizsenel55
23.Fikret
24.muhabir22
25.FOXXLY
26.Quetzalcoatl
27.kaanabak
28.Tyler_Dayi
29.SpyßreaK
30.Arlong
31.SivilPadisah
32.Bilinmeyen
33.yassun
34.C-M-D
35.Metallic
36.Demodor
37.Paradox21
38.Mr_Dark
39.chelishky
40.Esquire
41.Z-CHAN
42.WarninG_ErroR
43.Allura
44.bayzin -
internetten üye olmak falan gerekiyordu galiba.
biri ayrıntılı açıklarsa yapmamız gerekenleri iyi olur.
-
rene'nin özel işleri dolayısıyla daha açılmadı cebit özel bölümü.yarın-öbürkü gün açarız gibime geliyor..
orayı açtığımız an zaten herşey belli olacak ve sitede duyuru yapılacak.
rahat olalım :)
-
Bende gelmek istiyordumda TBT t-shirti bu sene basılmadığı için sanırım yalan olcak :D Neyse
-
aynen açılır biraz daha bekleyelim :D
artık fanilanın üzerine tahribat.com die çıktı alalım printerdan onu yapıştıralım :P
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
Bende gelmek istiyordumda TBT t-shirti bu sene basılmadığı için sanırım yalan olcak :D Neyse
----------------------------?!
hocam tahri-shirt gelmek için zorunlu değil sivil gel bişi olmaz :D
ama üzerinde tahribat yazılı tshirt le standları tahrip etmenin tadı başka ^^,
ucuza/beleşe bileti olan 4 tane ayarlasın bana
@nurky
hocam 10gün lkaldı biran önce konulmalı yazı. millet programını ona göre yapsın
-
@syspionic,
hocam dediğin gibi 10-11 gün var.
program plan yapıcak bi şey yok zaten.eski konuları biraz kurcalarlarsa herşeyi çözerler ama bu sistemi dediğimiz gibi tekrar devreye sokacağız.
rahat olun bu konuda bir problem yaşamassınız.bir sorun olursa pm atın cebit'le ilgili cevap vermeye çalışırım.
