Celeron 2.8 Ve P4 2.8
-
Beyler ben celeron 2.8 ghz işlemci kullanıyorum. İşte ole idare ediyor. Diyeceğim şu p4 2.8 ile celeron 2.8 arasındaki hız farkı falan çokmu?
-
celeromun a.k sana bişe olmasın celerom sevmem ben yafıı p4 daha iyi bençe
-
L..onbellek farki vardir...p4 2.8 daha fazla performans gosterir...bu performans oyun gibi uygulamarlda falan kendini belli eder normal rutin islemlerde fark etmez...ama intel kullanacaksan celeron al daha iyi...p4 serisi istersen hic isteme amd64bit 3000+ ve ustune bak ;)
-
Sağolasın hocam. Ama aga yav napayım Intel den şaşamıyom.
-
Celerondan uzak dur İlla intel işlemci olsun istiyorsan Intel 930 işlemci al çift çekirdek 64 bit ve 4mb Cache var.Fiyatıda 250 dolar civarı
-
cokda lafmı kardeş bırı celeron bırı p4 farkı sen anlarsın mantık olarak araştırsan
-
data bus farki var mesela i/o portlardan daha hizli data aktariliyor...
@ComputerWolf
evet cache farkida var tabii :)
Toplam Hit: 1558 Toplam Mesaj: 7
