Celeron 400 Mü Pentim 3 Mü
-
selam donanımcı arkadaslar bende celeron 400 işlmeci var :))) bunu pentium 3 ile degiştirecem hocalar ne sizce hangisi iyi ve fiatları ne kadar
-
pentiyum 3
-
tabiki p3. celeron 866 desydin sana kesinlikle celeron derdim. Yanlız tam olarak özellikleri yazmamışsın.
-
p3 kaç ama? 3 500 mü 3 550 mi? kaç
-
8mm dogru söylüor hoca p3 ün tam özelligini yazsaydın daha yardımcı olunabilir sana,ama her halükarda p3
mesela benım makina da p4 destekli deil nerdeyse benim yarı yaşımda oyuzden p3 1200 1150 fln arıorum bulamıorum bulsam alıcam da yok işte:( -
bendede suan c400 war. anakartın p3ü felan desteklemesi gerekiyomus. ben anakartın fotolarını cektim niksize attım p2 733 mü p3 733 mü ne destekler demişti.
Toplam Hit: 1125 Toplam Mesaj: 6
