Cem Karaca - Sende Başını Alıp Gitme
-
Arkadaşlar şarkıyı belki beğenenler olur die paylaşmak istedim.
buyrun link:
http://rapidshare.com/files/41565753/Cem_KARACA_-_Sende_Ba__351___305_n__305__Al__305_p_Gitme.mp3.html -
eyw. hoja baba şarkıdır...
-
sende başını alıp gitme neolur
neolur tut ellerimi
hayatda hiçbirşeyim az olmadı senin kadar...
nur içinde yatsın üstad diye dua ederiz ona bile izin vermemişlerdi neyseki şimdi rahat tahat uyuyo cem karaca mükemmel söylemiş...paylaşım için teşekkürler kardeş....
-
bunu bir de Suavi söylüyor.. o daha bi içten söylüor..
http://www.4shared.com/file/19395964/ea747fc5/Suavi_-_Sende_Basini_Alip_Gitme.html
Toplam Hit: 2898 Toplam Mesaj: 4
