Cengiz Kurtoğlu - Hevesmi Kaldı(İstek)
-
varmı bu şarkı ya?!? hafiften lazımda ;) olan varsa upload ediverirse beni çok memnun eder ;)
-
-
çok eywallah hocam
-
kardeş üni sınavı kötü geçtide okumaya hevesin kalmadımı yoksa:P
-
yok bu sene (eski) lise 2ydim seneyede büyük ihtimalle lise 2 olcam gerçi sistem değiştiği için lise 3 olcam galiba ama nasıl olcak bilmiyom olmuyada bilirim aq ne karışık iş ya, 6 zayıf getirmek daha kolay şerefsizim :D
Toplam Hit: 753 Toplam Mesaj: 5
