Cep Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    need for speed'in cep telefonu için olanı var mıdır? (k700i)


     


    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
     arkadaslar eğer mümkünse herkez elindeki oyunları koysun ortaya.... Farketmez oyunun türü ne olursa olsun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    deli_gaffur K700i'ye oyun oluyor mu? daha önce hiç denedin mi? ne biliyim symbian işletim sistenmi olan telefonlara oyun gördüm bi kaç yerde ama K700i'ye olacağını sanmıyorum

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    http://rbi0019.giga-dns.com/~admin852/dls/1200.Games.for.k700.k700i.k750.k750i/


    java tabanlı oyunlar var symbian desteklemediği için olmuyor


    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    .jar uzantılı dosyaları telefona atmak sorun oluyor çünkü resimlerim, seslerim, temalarım, videolarım,diğer   bu klasörler dışındaki yerlere veri gönderemiyorsun yani uygulamalar klasörüne bişi aktaramıyorsun ben zamanında çok uğrştım

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
Toplam Hit: 1460 Toplam Mesaj: 5