Cep Oyun
-
need for speed'in cep telefonu için olanı var mıdır? (k700i)
-
arkadaslar eğer mümkünse herkez elindeki oyunları koysun ortaya.... Farketmez oyunun türü ne olursa olsun
-
deli_gaffur K700i'ye oyun oluyor mu? daha önce hiç denedin mi? ne biliyim symbian işletim sistenmi olan telefonlara oyun gördüm bi kaç yerde ama K700i'ye olacağını sanmıyorum
-
http://rbi0019.giga-dns.com/~admin852/dls/1200.Games.for.k700.k700i.k750.k750i/
java tabanlı oyunlar var symbian desteklemediği için olmuyor
-
.jar uzantılı dosyaları telefona atmak sorun oluyor çünkü resimlerim, seslerim, temalarım, videolarım,diğer bu klasörler dışındaki yerlere veri gönderemiyorsun yani uygulamalar klasörüne bişi aktaramıyorsun ben zamanında çok uğrştım
Toplam Hit: 1460 Toplam Mesaj: 5
