Cepte Bedava Msn
-
arkadaşlar bi kaç arkadaş cepten bedava msn kullanıyo fakat gıcıklığına olayı sölemiolar netten aradım çıkmadı birşey işin aslını bile warmı
-
bence yok öyle bir şey :)
-
eskıden cepte msn diye bır program vardı bak sıtede bu http://www.ceptemsn.com/ sadece baglantı ücreti alıyor sonra kanka msn vardı arastır bulursun ben kullandım gzl programlar
-
hoca vodafone de beleş var ebuddy den çalışıyoda
sen neyi sitiyon açık konuş benimle
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hoca vodafone de beleş var ebuddy den çalışıyoda
sen neyi sitiyon açık konuş benimle
-----------------------------alperle açık konuşun :D
Toplam Hit: 1137 Toplam Mesaj: 5
