folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Çerez Oluşturma Sorunu (PHP)



Çerez Oluşturma Sorunu (PHP)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    İyi akşamlar sevgili php sever hocamlarım..Bnm bi sorum olacaktı...Ben kendime kişiselbir blog scripti yaptım..(www.ndmylmz.tk).Ben bu siteyi localda yaptım ve giriş sorunum yoktu..Yani localda giriş yapmaya çalıştığımda çerez oluşturma sorunum yoktu..Daha yarım saat önce bitirdiğim sitemi hosta attım..Giriş yapmaya kalktığımda tarayıcımda çerez oluşmadı ve Girişiniz başarılı diyor sonra admin panelime gitmek istediğimde giriş yapmadan buraya giremezsiniz diyor..Tarayıcımın çerez yerine baktım giriş çerezi oluşmamış..Böyle bir hata ile karşılaşan var mıdır..Varsa çözümü nedir?


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    up


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Çerezi nerede oluşturuyorsun, nasıl okuyorsun bilmeden ne söyleyeceğiz?

    Edit: İlk mesajdan 6 dk sonra mesaj up lıyorsun. Normalmisin???


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    pardon hocam..Biraz acele olmasını istediğimden ne yaptığımı bilemedimm..

     

    Şimdi yazmak çok uzun olacağı için bn direk size yazdığım blog scriptini vereyim..

     

    Download : www.ndmylmz.tk/ndmylmz.tk.rar


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    up..


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    bakalım hocam ama session kullanman tavsiye ederim.


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Hostun password ünü de ver işimiz bitince upload edelim.

    Ödevim var yapın diyenlerden sonra bir de bu tarz müritler türedi.

    Takıldığınız yeri sorun yardım edelim, yoksa burda kimse sizin işinizi yapacak değil.


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hostun password ünü de ver işimiz bitince upload edelim.

    Ödevim var yapın diyenlerden sonra bir de bu tarz müritler türedi.

    Takıldığınız yeri sorun yardım edelim, yoksa burda kimse sizin işinizi yapacak değil.


    -----------------------------

    hocam yapın demiyorum ki...alın dosyaları düzeltin geri verin demiyorum daha rahat bakabilmeniz için dosyaları veriyorum hatanın nerede olduğunun bulamadığım için sizden yardım sitedim etmeyecekseniz boşuna konuya mesaj yazmanın anlamı yok değilmi??

    ---------------------

    snnyk hocam sende saol o kadar uğraşıyorsun ne zamn konu açsam imdadıma sen yetişiyorsun ha..çok saol..=)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam kurup test edecek kadar vaktim yok ama

    uye kontrol.php de dikkatimi çekti

    setcookie("kullanici","$kullanici",time()+60*60*24);

    $kullanıcı diye değişken tanımlamışsın

    sercookie fonksiyonu içerisinde değişkenleri "" arasına yazarsan değişken olarak alamassın

    oradaki tırnakları kaldırıp tekrar dene yani şöyle

    setcookie("kullanici",$kullanici,time()+60*60*24);

    sorurun bundan kaynaklanıyor olmalı

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    hocam sizin dediğiniz gibi yaptım fakat yine hosta atınca hata girş yapa tıklıyorum HOŞGELDİNİZ diyor.admin panele git diyorum gişr yapmadan panele gidemezsiniz diyor.Ama localhostta yaptığımda oldu hemde kaç kere denedim localhostta..Tekrar tekrar denedim localhostta ama hiç böyle bir hata vermedi..Şİmdi neden böyle oluyor ki..Neyse hocam sağol yinede denersen sonuç olarak yaz.=)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 1409 Toplam Mesaj: 10