Cgi (Perl) Programlama Hakkında
-
Adamın mesaj boxa girdiği veriyi nasıl cgi programıma yönlendiricem bir türlü yapamıyorum, bi de hostumun mail server adresini hangi komut altında yazcam...?
-
Bişey daha programın birpost komutu varsa nasıl kullanılıyor yoksa mail atmak için kullanacağı komut ne? ve nasıl kullanılır bilen varsa söylesin allah için....
-
----------test.pl-------------
#!perlin yeri yaw...
print "Content-type:text/html\n\n";
read(STDIN,$buffer,$ENV{'CONTENT_LENGTH'});
@pairs=split(/&/,$buffer);
foreach $pair(@pairs){
($varname,$value)=split(/=/,$pair);
$value=~tr/+/ /;
$value=~s/%([a-fA-F0-9][a-fA-F0-9])/pack("C",hex($1))/eg;
$FORM{$varname}=$value;
}
print "<html><body>\n";
foreach $key(keys(%FORM)){
print "$key=$FORM{$key}<br>";
}
print "</body></html>";
-----------------test.htm--------
<html>
<body>
<form action="test.pl" method="POST">
Bilgi1:<input type="text" name="Bilgi1"><br>
Bilgi2:<input type="text" name="Bilgi2"><br>
Bilgi3:<input type="text" name="Bilgi3"><br>
<input type="submit" value="Test Et">
</form>
</body>
</html> -
teşekkürler bu tamamdır şimdi ise bir veritabanı altında forum hazırlamaya çalışıyom, cgi-bin içinde bulunan herhangi bir dosyadan bilgi alıp bir sayfaya eklemek istiyorum. Mümkünse küçük bir örnekle anlatabilir misn?
Toplam Hit: 1895 Toplam Mesaj: 4
