folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Chrome Durup Dururken Kafayı Sıyırdı



Chrome Durup Dururken Kafayı Sıyırdı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    resmen chrome kafayı sıyırdı arkadaş. az önce birden yer imleri kapandı tekrar görünür yaptım bi baktım imler azalmış tekrar kapanmaya başladı 2-3 tane yer imi tek kaldı tekrar göster dediğimde.

     

    kullanıcıyı silip tekrar oturum açayım dedim bütün yer imlerim gitmiş :/ 

    geçmiş kaydı kayıtlı şifreler filan alayı gitti resmen sadece normal oyun oynuyordum face'den batak oynuyordum birden böyle bir şey oldu yapabileceğim bir şey var mı ? bi sürü site vardı elimin altında böyle çıplak gibi kaldım resmen


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    im mim ne ayaksın kreyzi lastpass eklentisini kuruyon şifre mifre hatırlamana hafızada tutmana gerek yok im silindi derdide yok istediğin gibi takıl eklentisi her tarayıcıda var neredeyse


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Peroksit bunu yazdı

    im mim ne ayaksın kreyzi lastpass eklentisini kuruyon şifre mifre hatırlamana hafızada tutmana gerek yok im silindi derdide yok istediğin gibi takıl eklentisi her tarayıcıda var neredeyse

    :/

    çözümün bu mu yani. kurtarma yollarını arıyorum ben sen ne anlatıyorsun 

     

    ayrıca bilenlere söylüyorum. yer imleri normalde gogıl ile senkronluydu ama nedense gelmiyor şimdi 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    aklıma ilk gelen profilini başka bir yerde açmışsın karşıdaki elemanda bu ne lan diyip sildi imleri


    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    aklıma ilk gelen profilini başka bir yerde açmışsın karşıdaki elemanda bu ne lan diyip sildi imleri

    3-4 tane yer imi kaldı hocu anlamadım ki ne boktan bi iştir bu :/

    dükkanda da aktif hesap yarın sabah oradaki booksmark dosyası ile kurtarabilir miyim ? gogıl chromeyi açmadan yeni verileri alamaz sanırım ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    önce modemi kapa ondan sonra aç :D


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    DestinatioN bunu yazdı

    aklıma ilk gelen profilini başka bir yerde açmışsın karşıdaki elemanda bu ne lan diyip sildi imleri

    3-4 tane yer imi kaldı hocu anlamadım ki ne boktan bi iştir bu :/

    dükkanda da aktif hesap yarın sabah oradaki booksmark dosyası ile kurtarabilir miyim ? gogıl chromeyi açmadan yeni verileri alamaz sanırım ?

    dükkanda pc yi açmadan önce net kablosunu çek chrome aç yer imi yöneticisine gir dışa aktar deyip masaüstüne html olarak kaydet.

    kabloyu tak bütün yer imlerini sil (yedekleri değil chrome dekileri ) senkronize olunca içe aktar deyip masaüstündeki yer imlerini içe aktar yap.

    olay bu haydi kolay gele :)


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam görev yöneticisine bak bakam ne göreceksin muhtemelen chrome update :) kendi kendine güncelliyor felan.


    iyibu! yeniden..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    oh be tamamdır beyler :F 

    laptop aldığım güne bin şükür olsun oradan kurtardım booksmark'ları :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    oh be tamamdır beyler :F 

    laptop aldığım güne bin şükür olsun oradan kurtardım booksmark'ları :F

    geçmiş olsun :)


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
Toplam Hit: 914 Toplam Mesaj: 10