Çiçek Göndermek (Tavsiye)
-
İnternet amca aracılığıyla başka bir şehire çiçek göndermek istiyorum yıldönümü için. Buket olsun diye düşünmüştüm ama fiyatları baya pahalı geldi. Şu ara ekonomik çöküşteyim. Vazolular biraz daha uygun görünüyor. Biraz kırmızı gül biraz yeşillik kırmızı silindir cam vazo. Bu tarzlar uygun mudur müritler özellikle mürideler ne düşünür?
-
ben papatya gönderiyodum vakti zamanında hocam gül falan gönderme boşver
-
Ayırdığın bütçe ne kadar?
Son iki seferdir vazo içerisinde gönderiyorum 40 tl yi geçmemişti yanılmıyorsam
-
Git kendin ver la :)
-
Bi arkadaşımın tecrübesini yazayım. Kızın birine Oyuncak ayı ile küçük buket kırmızı gül gönderdi, kız oyuncak ayıya hasta olmuş :F
-
Tnrsk bunu yazdı:
-----------------------------
ben papatya gönderiyodum vakti zamanında hocam gül falan gönderme boşver
-----------------------------
hocam niçin gül gönderme diyorsunuz anlayamadım ? pahalı olmasından ötürü mü?fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------Ayırdığın bütçe ne kadar?
Son iki seferdir vazo içerisinde gönderiyorum 40 tl yi geçmemişti yanılmıyorsam
-----------------------------vazo'lar öyle bütçe ona yetiyor da buketler çok pahalı 60-70'den başlıyor. Vazoluya tepki nedir hocam yani buket daha içtenmiş gibi geliyor bana karar veremedim.
-
ciceksepeti.com'u sakın kullanma.. anneler gününde anneme çiçek gönderiyim dedi adamlar göndermedi çiçeğimi hatta elimizde çiçek kalmadı diye salakça bi cevap verdiler..
bence göndereceğin yakınında bi çiçekçi bul netten telefonla ara öyle sipariş ver
-
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------Ayırdığın bütçe ne kadar?
Son iki seferdir vazo içerisinde gönderiyorum 40 tl yi geçmemişti yanılmıyorsam
-----------------------------vazo'lar öyle bütçe ona yetiyor da buketler çok pahalı 60-70'den başlıyor. Vazoluya tepki nedir hocam yani buket daha içtenmiş gibi geliyor bana karar veremedim.
-----------------------------4 defa teşşekkür mesajı ilk buluşmada koccccaaammaaaann bir öpücük ve sarılış aslında yüzündeki gülümsene en güzeliydi

