Çift İşletim Sistemi
-
Format çekmeden önce demin windows 7nin yanına 8'i de kurdum. Gayet güzel. Şimdi hddyi komple temizleyip sıfırdan windows 7 ve 8 kuracağım. Acaba programları tek seferde iki işletim sisteminde kurma şansımız var mı? atıyorum 7'ye adobe cs5'leri kurdum. otomatikman 8'de de açılsın. hıh?
-
şimdiye kadar xp, vista ve 7 de hep ayrı ayrı kurdum. 8 de de durum farklı değildir kullanmadığım için tam bilmiyorum.
-
programların dosyaları sadece program files klasörü ile sınırlı kalsa bu dediğin mümkün.
ama maalesef öyle değil...
ha, ama araştır belki bi yolu yordamı yardımcı programı vardır. küçücük minicik bu ihtimal gerçek
olsa bile win8 desteği olacağını sanmıyorum tabi. ümidini kırmak gibi olmasın ama :|
moi tarafından 16/Ağu/12 12:28 tarihinde düzenlenmiştir -
ee C de win 7 yüklüyse win8 den gir C:\Program Files\Adobe ordan exeleri yolla masaüstüne çalışsın yüklemene gerek yok tekrardan zaten
-
SinusX bunu yazdı
ee C de win 7 yüklüyse win8 den gir C:\Program Files\Adobe ordan exeleri yolla masaüstüne çalışsın yüklemene gerek yok tekrardan zaten
Olmaz o iş.. Yani her programda olmaz , neden , programlar sırf dosya ve klasörler olusturmuyor.
windowsta regedit denilen bi olay var , programlar oraya bazı kayıtlar yapıyorlar. o yüzden adobe cs. falan demiş. onları calıstıramaz.
yani konuya dönersek , olmaz. tek tek kurulum lazım. ha yapılabilir mi , yapılır , tek setuptan hepsine kurdurulur ama o da cok cok üst düzey bir olay ve bunu yapmak cok saçma ve gereksiz oldugu için tek tek kurmak mecburidir her isletim sistemine.ama tabi ki bazı basit programlar için "SinusX" in dediği şey iş görür.
-
SinusX bunu yazdı
ee C de win 7 yüklüyse win8 den gir C:\Program Files\Adobe ordan exeleri yolla masaüstüne çalışsın yüklemene gerek yok tekrardan zaten
her programda bu dediğin çalışmaz. Basit programlarda iş görebilir ama ileri seviye programlarda olmaz o iş.
