Cift Sistem
-
arkadaslar suan benm pc de C sürücüsünde ve D sürücüsünde xp var ben bunları nası kaldırcam 1 tanesinde kullancam (c de ) D sürücüsünde bisürü şarkı oyun resimlerim var nası yapcam
-
önce D sürücüsündeki tüm verileri yedekliceksin sonra partition magicle yada benzer bir programla yada bilgisayarıma sagtıkla>yönet>diskyöneticisi D üstüne gel biçimlendir de...
-
neyle yedeklicem weya nasıl yapicam sölersen süper olur
-
abicim alıp D'den C'ye taşıcaksın yada dvdye felan yazıcaksın yinemi olmadı bir yol daha var D içersindeki windows klasörünü silebilirsin ama ben pek önermem kesin sorun çıkar
-
windows u silsemmi :S acaba bnde düsünmüştüm bnu ama :S bilmiom
-
sen benim dedigimi yap bence
-
:D 1 = dvd yoq bende
2= d sürücüsü 43 gb in 1.5 gb si boş
3 = c sürüsüsünde 9 gb bos var :D
windows u silersem ne tür sorun verir :S -
eğer c'deki windowsu kullanırsan bir sorun vermez birde disk alanının küçük bir kısmını feda ediyorsun o kadar ..............sil o zaman :)
-
kücük bi alan derken ne kadar kücük :D
-
çok değil merak etme
Toplam Hit: 1048 Toplam Mesaj: 10
