Cift Sistem2
-
arkadaslar C sürücüsünde ve D sürücüsünde 2 sistem vardı D sürücüsünü bicimlendirdim ama hala pc acılınca siyah ekran da 2.sistem gözüküo bicimlendirdiğim sistem i tıklıorm bilmemne dosya eksik dio onu nası yok edebilirim ?
-
Şimdicek bilgisayarımda özellikleri açıyon;gelişmişi seçiyon;o sekmede başlangıç ve kurtarma kısmında ayarlara tıkla; ordan başlangıç bilmemneyini düzenleye tıklatıyosun ve notepad açılıyo,ordan silicen,ama yanlış olanı silersen bi daha xp kurmak zorunda kalabilirsin :D hangisini silceğini hatırlamıyom ama alttakiydi sanırsam :D
Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 2
