Cift Sistem2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaslar C sürücüsünde ve D sürücüsünde 2 sistem vardı D sürücüsünü bicimlendirdim  ama hala pc acılınca siyah ekran da 2.sistem gözüküo  bicimlendirdiğim sistem i tıklıorm bilmemne dosya eksik dio onu nası yok edebilirim  ?

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Şimdicek bilgisayarımda özellikleri açıyon;gelişmişi seçiyon;o sekmede başlangıç ve kurtarma kısmında ayarlara tıkla; ordan başlangıç bilmemneyini düzenleye tıklatıyosun ve notepad açılıyo,ordan silicen,ama yanlış olanı silersen bi daha xp kurmak zorunda kalabilirsin :D hangisini silceğini hatırlamıyom ama alttakiydi sanırsam :D

    :)
Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 2