Çıldır Çıldır Yeppaa Vista
-
Yahu costu bu vistayı yükleyenin yükletenin .... // bilgisayarda hic virüs yok .Ama dosyaları fln acınca explorer habire resetleniyo.Setup dosyalarını acarken 30 dk bekliyorum ya acılır ya acılmaz oda belli olmuyo. format atcak cd yok :) Nabacam bi akıl fikir bu arada ati icin opengl yi bulamadım hala:)
Atem TUtem BEn Seni . -
nasıl yükledin yüklettin vistayı :)
marka pc aldıysan cd verir yada bilgisayarda format bilg. depolar.
toplama aldıysan toplattırdıın yere git yeni vista kurdur yada sen al cd kur
kendin topladıysan nasıl kurabildin vistayı :D:D
-
Yaw yok ben kurmadım yükleyen kimse ona yükleten üs yetkililer kimse :) Vista cok berbat biseymis ya napcam a.q:)
-
amk vistası yükledim güzel herşeyi süper yapmışlar diodum bi kaç gün geçti pc yi bi açtım korsan yazılım ibaresi karşımda :| formatlamayada üşeniom crackini yapmamıştım üşenip şimdide ürün anahtarı satın almı ney var ona tıkladım ordan giriyonm sadece internet exp açılıo ama olsun :)
-
o da bir şey mi?benim orjinal vista,korsna yazılımla karşı karşıya kalmış olabilirsiniz diye uyarı verdi 2 kere.benim vistada aero olmadığı halde, aero devre dışı dedi.
Toplam Hit: 1082 Toplam Mesaj: 5
