folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Çıldır Çıldır Yeppaa Vista



Çıldır Çıldır Yeppaa Vista

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Yahu costu bu vistayı yükleyenin yükletenin .... // bilgisayarda hic virüs yok .Ama dosyaları fln acınca explorer habire resetleniyo.Setup dosyalarını acarken 30 dk bekliyorum ya acılır ya acılmaz oda belli olmuyo. format atcak cd yok :) Nabacam bi akıl fikir bu arada ati icin opengl yi bulamadım hala:)

    Atem TUtem BEn Seni .

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    nasıl yükledin yüklettin vistayı :)

    marka pc aldıysan cd verir yada bilgisayarda format bilg. depolar.

    toplama aldıysan toplattırdıın yere git yeni vista kurdur yada sen al cd kur

    kendin topladıysan nasıl kurabildin vistayı :D:D 


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Yaw yok ben kurmadım yükleyen kimse ona yükleten üs yetkililer kimse :) Vista cok berbat biseymis ya napcam a.q:)

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    amk vistası yükledim güzel herşeyi süper yapmışlar diodum bi kaç gün geçti pc yi bi açtım korsan yazılım ibaresi karşımda :| formatlamayada üşeniom crackini yapmamıştım üşenip şimdide ürün anahtarı satın almı ney var ona tıkladım ordan giriyonm sadece internet exp açılıo ama olsun :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    o da bir şey mi?benim orjinal vista,korsna yazılımla karşı karşıya kalmış olabilirsiniz diye uyarı verdi 2 kere.benim vistada aero olmadığı halde, aero devre dışı dedi.
Toplam Hit: 1082 Toplam Mesaj: 5