Çilli Bom Bom Mp3 İstek
-
arkadaşlar elinde varsa hemen yüklesin nolur ya biz daha küçüktük 5-6 yaşlarındaydım hatırlıyorum bi grup vardı
merdivenlerde söylerdi hatta o grupta kızın yüzü çilliydi filan cidden ya varsa yada bulabilirmiyiz ?
çilli bom bom bom ahh çilli aman çillli çillide yavrum çilli ahh yarın olmaz şimdi falan filan nakaratı buydu sanırım:)
bi de böyle gelmiş böyle gidecek korkarım valla mp3ü lazım hababam sınıfında yıl sonu gösterisinde çalarlardı erkin koray söylüyodu sanırım
-
nerden aklına geldi a.q :D:D
-
evet ya severim bende güzel olur verirseniz :)
-
cursedcrow bunu yazdı:
-----------------------------
evet ya severim bende güzel olur verirseniz :)
-----------------------------bi an önce
videosunu buldum hababam sınıfından :) orjin lazım
http://www.youtube.com/watch?v=DTW3kVW8DVI -
http://rapidshare.com/files/32307029/hababm_s__305_n__305_f__305_.rar.html
hocam buyur ama videodan ayıkladım , araya müdürün sesi felan da karışıyo :D artık sen movie maker la veya bi ses düzenleme programıyla halledersin :D tamamen kendi uploadımdır ve boyutu 600 küsür kb tır..1 dk 20 saniye ve ayıkladıktan sonra ne kadar kalır bilmem :D tahmini 1 dk 10 sn kalır :p
