folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çim Biçme Makinasi Nasil Çalisir?



Çim Biçme Makinasi Nasil Çalisir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Sa. dostlarim. konu saglam yerdemi bilmiyorum ama ricam sorunu cozene kadar silinmemesi.


    honda hr2150 benzinli çim biçme makinasi var. kayinbaba trye tatile gitti ben Cözemdim mevzuyu nasil çalisir bu velet? bilgisi olan varmi? bi sürü iviri ziviri var ama ne yaptimsa çalistiramadim

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf

    Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..

     

    iyi biçmeler..


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    cocaine bunu yazdı

    http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf

    Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..

     

    iyi biçmeler..

    Eyvl hocam, lakin bu benzinli için bunu görmüstüm ben. bunlari denedim çalismadi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    ya zaten onun bi ipi olmalı, ipe asılıyorsun çalışıyor çalışmazsa benzin hortumundaki vanayı kontrol et elle tutulur gözle görülür bir yerdedir vanayı aç benzin motora aktıkdan sonra birdaha asıl ipe öle bi zahmeti yokki onun.


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    byhewal bunu yazdı
    cocaine bunu yazdı

    http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf

    Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..

     

    iyi biçmeler..

    Eyvl hocam, lakin bu benzinli için bunu görmüstüm ben. bunlari denedim çalismadi

    Kardeşim Tamam Çalıştır, Uğraşta Kendine zarar vermeyesin. O Makine Tehlikelidir de ona Göre ha.!

    Hiç Çalıştırmadım ama İpi Varsa Çek Çalışır. Genelde İple Çalıştırılırlar.

    ShockMan tarafından 22/Ağu/12 18:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaslar tesekkurler . cok saolun. Ipe asiliyordum ama calismiyordu nefessiz birakti beni. ama olayi cozdum sonradan bu makinalar cok tehlikeli. nasil calistigina dair bilgi edinmek isteyen arkadaslar olursa. soylemis olayim. isitma bottonu var ceviriyorsun bi 3-5 dk calistiktan sonra eski haline getirip normal bir sekilde calisiyorsunuz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek
    byhewal bunu yazdı

    Arkadaslar tesekkurler . cok saolun. Ipe asiliyordum ama calismiyordu nefessiz birakti beni. ama olayi cozdum sonradan bu makinalar cok tehlikeli. nasil calistigina dair bilgi edinmek isteyen arkadaslar olursa. soylemis olayim. isitma bottonu var ceviriyorsun bi 3-5 dk calistiktan sonra eski haline getirip normal bir sekilde calisiyorsunuz.

    onun adı jikle müdür ısıtma butonu değil karbüratörün hava deliğini kapatarak benzin akışını hızlandırır ama dikkat et jikleyi açık unutursan hem motor boğulur hemde fazla benzin yer

Toplam Hit: 2612 Toplam Mesaj: 7