Çim Biçme Makinasi Nasil Çalisir?
-
Sa. dostlarim. konu saglam yerdemi bilmiyorum ama ricam sorunu cozene kadar silinmemesi.
honda hr2150 benzinli çim biçme makinasi var. kayinbaba trye tatile gitti ben Cözemdim mevzuyu nasil çalisir bu velet? bilgisi olan varmi? bi sürü iviri ziviri var ama ne yaptimsa çalistiramadim -
http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf
Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..
iyi biçmeler..
-
cocaine bunu yazdı
http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf
Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..
iyi biçmeler..
Eyvl hocam, lakin bu benzinli için bunu görmüstüm ben. bunlari denedim çalismadi
-
ya zaten onun bi ipi olmalı, ipe asılıyorsun çalışıyor çalışmazsa benzin hortumundaki vanayı kontrol et elle tutulur gözle görülür bir yerdedir vanayı aç benzin motora aktıkdan sonra birdaha asıl ipe öle bi zahmeti yokki onun.
-
byhewal bunu yazdıcocaine bunu yazdı
http://www.anadolumotor.com.tr/AnadoluMotor/media/KullanimKilavuzlari/HRE330-370.pdf
Burada resimli anlatımı var. numaralandırılmış her bir işlev yeri, öncelikle uyarı niteliğindeki olanları dikkatle okumalısın elinden bir kaza çıkmaması adına..
iyi biçmeler..
Eyvl hocam, lakin bu benzinli için bunu görmüstüm ben. bunlari denedim çalismadi
Kardeşim Tamam Çalıştır, Uğraşta Kendine zarar vermeyesin. O Makine Tehlikelidir de ona Göre ha.!
Hiç Çalıştırmadım ama İpi Varsa Çek Çalışır. Genelde İple Çalıştırılırlar.
ShockMan tarafından 22/Ağu/12 18:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Arkadaslar tesekkurler . cok saolun. Ipe asiliyordum ama calismiyordu nefessiz birakti beni. ama olayi cozdum sonradan bu makinalar cok tehlikeli. nasil calistigina dair bilgi edinmek isteyen arkadaslar olursa. soylemis olayim. isitma bottonu var ceviriyorsun bi 3-5 dk calistiktan sonra eski haline getirip normal bir sekilde calisiyorsunuz.
-
byhewal bunu yazdı
Arkadaslar tesekkurler . cok saolun. Ipe asiliyordum ama calismiyordu nefessiz birakti beni. ama olayi cozdum sonradan bu makinalar cok tehlikeli. nasil calistigina dair bilgi edinmek isteyen arkadaslar olursa. soylemis olayim. isitma bottonu var ceviriyorsun bi 3-5 dk calistiktan sonra eski haline getirip normal bir sekilde calisiyorsunuz.
onun adı jikle müdür ısıtma butonu değil karbüratörün hava deliğini kapatarak benzin akışını hızlandırır ama dikkat et jikleyi açık unutursan hem motor boğulur hemde fazla benzin yer
