Çin Abd Yi Sanal Alemde Vuracak..
-
Geçen hafta Çin ordusunu teknolojik casusluk ve bilgisayarlarına sızmaya çalışmakla suçlayan Amerikan Savunma Bakanlığı (Pentagon), bu kez de Pekin'in siber bir ordu ile ABD'ye saldırı hazırlığında olduğunu ileri sürdü. İngiliz Times gazetesi, Pentagon'un hazırladığı bir raporda, Çin ordusuna bağlı hackerların Amerikan savaş uçaklarını büyük bir siber saldırı ile etkisiz hale getirmeyi planladığına işaret ettiğini yazdı. Rapora göre, saldırı planı Çin Halk Ordusu'ndaki (PLA) iki hacker tarafından hazırlandı. Raporda, "Bu plan, Çin'in 2050'ye kadar küresel rakipleri ABD, İngiltere, Rusya ve Güney Kore'ye karşı elektronik egemenlik kurmaya yönelik büyük çalışmasının küçük bir parçasıdır" denildiği belirtildi. ABD, Almanya ve İngiltere'den sonra dün de Fransa istihbaratından bir yetkili Le Monde gazetesine "Çin'in siber tehditi altındayız" açıklaması yaptı.alıntıdır..en akıllıca olanı yapıolar bence savaşı abd gibi hayvani ve ilkel yollarla deil teknoloji ve bilimle hallediyolar ne can alıyo ne zarar veriyo sistemi patlat huzur içinde adacıklarında otursunlar :D
-
hehe koçum çin bee yürü be kim tutar seniii :D
-
bir cok sey gibi donup doalsıp içimzde patlamasında ..
-
Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
-----------------------------
şimdi isko nerden çıktı!...ühühüüüüü:( ağlıcam yeter artık -
işte iman gücünün farkı!
al eline keleşi dal kim ne hackliyo :F
-
iMPaLa bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
-----------------------------
şimdi isko nerden çıktı!...ühühüüüüü:( ağlıcam yeter artık
-----------------------------muhahaaha :D
-
bu demektir ki ABD'nin Çin hakkında planları var..
valla abd kime bok atsa savaş ilan etti.. Çin'e asker sokamayacağına göre ne yapacaklar merakla bekliyorum :) -
bu demektir nsa çalışanları en kısa sürede çinin kafasına vermeyi planlıyor :D
-
süpergücün amerika olması çin olmasından iyidir.amerikalılarda işkence tekniklerini çinden calıyolar en nihayetinde ... ama bence japonya kazanır bu siber savası en hızlı net onlarda ... (ne alakaysa)
Toplam Hit: 1264 Toplam Mesaj: 10
