folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çin Abd Yi Sanal Alemde Vuracak..



Çin Abd Yi Sanal Alemde Vuracak..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

     

    Geçen hafta Çin ordusunu teknolojik casusluk ve bilgisayarlarına sızmaya çalışmakla suçlayan Amerikan Savunma Bakanlığı (Pentagon), bu kez de Pekin'in siber bir ordu ile ABD'ye saldırı hazırlığında olduğunu ileri sürdü. İngiliz Times gazetesi, Pentagon'un hazırladığı bir raporda, Çin ordusuna bağlı hackerların Amerikan savaş uçaklarını büyük bir siber saldırı ile etkisiz hale getirmeyi planladığına işaret ettiğini yazdı. Rapora göre, saldırı planı Çin Halk Ordusu'ndaki (PLA) iki hacker tarafından hazırlandı. Raporda, "Bu plan, Çin'in 2050'ye kadar küresel rakipleri ABD, İngiltere, Rusya ve Güney Kore'ye karşı elektronik egemenlik kurmaya yönelik büyük çalışmasının küçük bir parçasıdır" denildiği belirtildi. ABD, Almanya ve İngiltere'den sonra dün de Fransa istihbaratından bir yetkili Le Monde gazetesine "Çin'in siber tehditi altındayız" açıklaması yaptı.
    alıntıdır..
    en akıllıca olanı yapıolar bence savaşı abd gibi hayvani ve ilkel yollarla deil teknoloji ve bilimle hallediyolar ne can alıyo ne zarar veriyo sistemi patlat huzur içinde adacıklarında otursunlar :D

    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hehe koçum çin bee yürü be kim tutar seniii :D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bir cok sey gibi donup doalsıp içimzde patlamasında ..

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
    -----------------------------
    şimdi isko nerden çıktı!...ühühüüüüü:( ağlıcam yeter artık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    işte iman gücünün farkı!

    al eline keleşi dal kim ne hackliyo :F 


    Amphetamine Logic.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    iMPaLa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Türkiyedede isko anca zone kasar a.q
    -----------------------------
    şimdi isko nerden çıktı!...ühühüüüüü:( ağlıcam yeter artık
    -----------------------------

    muhahaaha :D 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    bu demektir ki ABD'nin Çin hakkında planları var..
    valla abd kime bok atsa savaş ilan etti.. Çin'e asker sokamayacağına göre ne yapacaklar merakla bekliyorum :)

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bu demektir nsa çalışanları en kısa sürede çinin kafasına vermeyi planlıyor :D

    sırıtma la.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    süpergücün amerika olması çin olmasından iyidir.amerikalılarda işkence tekniklerini çinden calıyolar en nihayetinde ... ama bence japonya kazanır bu siber savası en hızlı net onlarda ... (ne alakaysa)

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
Toplam Hit: 1264 Toplam Mesaj: 10