

Çin İşkencesi (Fıkra)...
-
Filozofun biri Çin'in bozkırlarında araştırmaya gönderilmiş. 3 gün 5 gün derken adam koskoca bozkırın ortasında aç ve suzuluktan kıvranırken, ileride bir kulube görmüş aç bi aç perişan bi halde kulubenin kapısını çalmış, karşısına çinli bir ihtiyar çıkmış.
- buyrun evladım demiş,
filizof durumu anlatmış
- çok aç ve sususuzum lütfen yardım edin demiş
Çinli ihtiyar
- yardım ederim hatta bu akşam bende de kalabilirsin ama bi şartla, benim evde çok güzel bi kızım var daha kimsenin eli eline değmemiş eğer ona kötü gözle bakmaz isen olur.
çaresiz olan adam mecburen kabul etmiş.
- olur olur benim anam bacımdır
_ çinli ihtiyar eğer sözünde durmaz isen sana 3 adet çin işkencesi uygularım demiş. Kabul mü.
_ çaresiz filozof olur ihtiyar demiş
neyse adam içeri girmiş sofra hazırlanmış kız içeri girmiş olmaz böyle bi şey dünya güzeli bi hatun; filozof yemeğini yemiş karnını doyurmuş çaylar içilmiş ve Çinli ihtiyar;
- kızım misafirmizin yatağını 2 kattaki odaya yap demiş. ve yataklar serilmiş bizimkin karnı doymuş kendine gelmiş ya bi türlü aklından kızı çıkaramıyor.
Hemen kızın odasına geçmiş kızın sütun gibi olan vücudu bütün ihtişamı ile karşısında duruyormuş.
Dayanamamış s.....erim Çin işkencesi deyip harkete geçmiş işiniş bitirmiş yatağına geçmiş bakmış bir şey yok, ooooo ihtiyar anlamadı galiba demiş ve tatlı bir uykuya dalmış.
Sabah uyandıpında gögsünde büyük bi ağırlık hisettmiş.
Gözlerini açınca bide ne görsün
Çin İşkencesi 1 yazıyor.
Kocaman bir Kaya gögsünün üstüne konulmuş ve iple bağlanmış.
Adam sevinmiş
- oooooo bu neki demiş
kalkmış kayayı pencereden tam atacaken kaya ters dönmüş
Çin İşkencesi 2 yazıyor
kayaya bağlı olan ipin bi ucu t.....şağınıza bağlı adam hemen bende beraber atlarım demiş ve kayayla berber aşağı düşerken tekrar dönen kaya da
ÇİN işkencesi 3 yazıyor.
İpin diğer ucuda karyola ya bağlı -
o nasi filozof oyle misafir olarak kaldigi evin kizina cakiyo nasi bi felsefe bu ya
-
ehueh :) iyimş.. :) fıkra arşicim geniştir valla daha komiklerini gördüm. :) sağol paylaşım için..
-
colun ortasinda kulube var ve kulube 2 katli :)
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
colun ortasinda kulube var ve kulube 2 katli :)
-----------------------------
Çöl değil yahu bozkır(: -
bir insanin bozkirda ac ve susuz kalmasida ayri bi konu :)
illa ki bi su pinari bi meyve veren agac vardir
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------bir insanin bozkirda ac ve susuz kalmasida ayri bi konu :)
illa ki bi su pinari bi meyve veren agac vardir
-----------------------------
Hangi fıkranın anlamlısını gördünki:)..Neyse yeni konu açmadan bi fıkra daha yazayım buraya
2 HEYKEL :
Yıllarca, iki kahraman heykeli; biri erkek, biri dişi, birbirlerine bakar durumda parkta dururlarmış, ta ki bir gün bir melek cennetten gelene kadar... - "Sizler iyi ve örnek birer heykel oldunuz, bu yüzden ben de size özel bir hediye vereceğim. Yarım saat için sizi canlandıracağım, siz de bu süre içinde ne isterseniz yapabileceksiniz!" demiş. Ve melek ellerini çırpar çırpmaz heykeller canlanmış, birbirlerine biraz utanarak yaklaşmışlar, ama sonra hızla parktaki çalılıkların arkasına koşmuşlar. Kısa bir süre sonra çalılıkların arkasından kikirdeşmeler, kahkahalar duyulmuş, çalılar sallanmış. Onbeş dakika sonra, çalılıklardan çıkmışlar, ikisinin de yüzünde geniş bir tebessüm varmış. - "Onbeş dakikaniz daha var!" demiş melek, gözlerini anlamlı anlamlı kırparak... Dişi heykelin yüzündeki tebessüm biraz daha yayılmış ve erkek heykele dönmüş: - "Harika! Ama bu sefer güvercini sen tut, ben sıçacam kafasına!"
-
Hatta bi tane daha buna baya gülmüştüm..
Bağlarbaşı yolundan üsküdar istikametinde gitmekte olan dolmuşa
yasli
bir bayan biner.bayan tam bir eski istanbul hanimefendisidir.
Gerek
giyimi, gerek oturusu, gerek konusmasindakı kibarlik ile
çevresindekilerin saygi ve ilgisini ceker. Teyzemiz gitmek
istedigi
yer icin parayi uzatır:
- Pardon beyfendi, rahatsız ediyorum ama suradan bir setbaşı..
uzatırsanız cok memnun olurum.
- Tabi hanfendi, ne rahatsızlıgı ... para şöföre uzatılır ve
yolculuk
devam eder. Yaslı ve kibar teyzemizin kıbarlıgı, sık giyimi ve
guler
yuzu diger yolcuların icini ısıtmıstır adeta ... setbaşına
gelindiginde teyzemiz inmek ister ve bunu şöföre yine o
kibarlıgı ile
bildirir:
-Pardon şöför bey, mumkunse musait bir yerde indirir misiniz?
şöför saga yanasır ve kapıyı acar fakat arac hala yavasca
harekethalindedir ... Teyzemiz yaslı olması nedeniyle inemez ve
dolmuşuntamamen durmasını bekler. Fakat şöför acelesi varmıscasına yavasca
ilerlemekte ve bayanın inmesini beklemektedir ... Dolmuşun bir
turlu
tamamen durmamasına kızan kibar teyzemiz şöföre seslenir:
- Ulan peze...k parasutle mı inicez!