Çin Malı Nokia Kullananlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    çin malı tel almak istyorum kullananlar vardır muhakkak. sormak istediklerim

    bana özellikle kamerası lazım yani iyi foto çekiyormu?

    tavsiye edermisinz?


    sokayım onun tezine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    cin mali guzel fotograf ceken kamera henuz uretilemedi dostum bosuna ugrasma. adamlar 10 MP diyo 300 k ancak cekiyor :S 

    "Mylanie Farmer - Fuck Them All" gusel bir sarki :D 


    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    bende var n99 resimi berbat çekiyo ama gene hoş telefon kullanılır yani benimki kaçak

    sınırda kaçakçıdan yedim teli çok kullanışlı ama resmi iyi çekmiyo

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    ben kullanıyorum çin malı n95 4 tane aldım sadece 1 tanesi işe yarar cıktı onunda fotosu cok iyi değil tavsiye etmem kesinlikle.

    Nev-i Şahsına Münhasır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    anycool t808 kullanıyorum 1 senedir. kamerası hariç hiç bir sorun yok mükemmel telefon. tüm çin malı telefonların kamerası dandik.

     

    ama gözüme kestirdim şunu alacam :D

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20401


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    ben cin mali iphone satin almak istiyorum fiyati 90 euro ydu yani 170 ytl falan , kulanan varsa memnunmu diye soyleyebilirmi bide cin mali iphonun ozelikleri ne ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    kardeş çin malı telefon kullanıyorum çin nokia n99i kullanıyorum artıları ve eksileri

    artısı sadece televizyon

    eksileri 

    - menüler yavaş
    - dokunmatik iğrenç
    - telefonda düzen yok
    - hiç bir yazılım kuramıyosun
    - mms wap gibi şeyler çalışmıyor
    - tv den 2 günde sıkılıyosun

     

    ben tv ye aldanıp aldım ilk zamanlar iyiydi ama sonraları iphone'u fln görünce telefon olmadığını anladım bence alma ama ucuz telefon arıyorum diyosan alabilirsin.

    paran varsa iphone al ama çakma değil orjinal iphone telefon değil resmen bilgisayar böyle bişey ömrümde görmedim rüyalarıma giriyo desem yeridir :)


    işte öyle
Toplam Hit: 1524 Toplam Mesaj: 7