Çin Malı Nokia Kullananlar?
-
çin malı tel almak istyorum kullananlar vardır muhakkak. sormak istediklerim
bana özellikle kamerası lazım yani iyi foto çekiyormu?
tavsiye edermisinz?
-
cin mali guzel fotograf ceken kamera henuz uretilemedi dostum bosuna ugrasma. adamlar 10 MP diyo 300 k ancak cekiyor :S
"Mylanie Farmer - Fuck Them All" gusel bir sarki :D
-
bende var n99 resimi berbat çekiyo ama gene hoş telefon kullanılır yani benimki kaçak
sınırda kaçakçıdan yedim teli çok kullanışlı ama resmi iyi çekmiyo
-
ben kullanıyorum çin malı n95 4 tane aldım sadece 1 tanesi işe yarar cıktı onunda fotosu cok iyi değil tavsiye etmem kesinlikle.
-
anycool t808 kullanıyorum 1 senedir. kamerası hariç hiç bir sorun yok mükemmel telefon. tüm çin malı telefonların kamerası dandik.
ama gözüme kestirdim şunu alacam :D
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20401
-
ben cin mali iphone satin almak istiyorum fiyati 90 euro ydu yani 170 ytl falan , kulanan varsa memnunmu diye soyleyebilirmi bide cin mali iphonun ozelikleri ne ?
-
kardeş çin malı telefon kullanıyorum çin nokia n99i kullanıyorum artıları ve eksileri
artısı sadece televizyon
eksileri
- menüler yavaş
- dokunmatik iğrenç
- telefonda düzen yok
- hiç bir yazılım kuramıyosun
- mms wap gibi şeyler çalışmıyor
- tv den 2 günde sıkılıyosunben tv ye aldanıp aldım ilk zamanlar iyiydi ama sonraları iphone'u fln görünce telefon olmadığını anladım bence alma ama ucuz telefon arıyorum diyosan alabilirsin.
paran varsa iphone al ama çakma değil orjinal iphone telefon değil resmen bilgisayar böyle bişey ömrümde görmedim rüyalarıma giriyo desem yeridir :)
