Cinemaximum Online Ödeme Sorunu
-
Dün gece 4 gibi cinemaximumdan bilet aldım ama ödeme işlemlerini yaptıkdan sonra ekranda hata mesajı gözüktü.Ödemeyi tekrar denedim yine aynı hatayı verdi bende olmadı diye kapadım. Ama kredi kartında provizyonda yaptığım ödeme gözüküyor ve cinemaximum hesabımda da 2 tane bilet aldığım gözüküyor. Ancak hesabı kullanarak referans numarasına erişemiyorum ( eposta ve telefon yoluyla da bilgiler ulaşmadı ). Sorum şu ki biletleri almışmıyım aldıysam sinemada referans numarası olmadan biletleri tahsil edebilir miyim ?
Edit: Müşteri hizmetleriyle görüştüm bilet alamadığım halde karttan ödeme almışlar.
iKlotho tarafından 13/Şub/16 12:15 tarihinde düzenlenmiştir -
Cinemaximum'un sitesinde yazan telefondan ara durumu anlat. İade ediyorlar.Aynısı başıma geldi ve problem hemen çözüldü.