Çırak Ustayı Geçerse...
-
Galaxy s2 :
http://www.youtube.com/watch?v=oKoH0DWuNdU
Samsung Galaxy S3 Cep telefonu 500 lira (Peşin) 1.2Ghz Çift Çekirdek 6577 İşlemci, 1GB Ram 1:1 kasa Android 4.0.9 Sürüm. Birebir Menü ve tamamen Türkçe.
İphone 4S Cep telefonu. 400 lira (Peşin) 800Mhz İşlemci 512MB Ram 1:1 Kasa (Bütün kapaklar olacak şekilde) Android 2.3.2 Yüklü Tamamen Türkçeİphone 5G Cep telefonu 750 lira (12 ay taksitli) 1.2Ghz Çift çekirdek 6577 işlemci 1GB ram 10GB dahili hafıza. 1:1 kasa Android 4.1.1 yüklü. Tema olarak İOS 6.0.2 Görünümlüdür.Satış bana ait değildir.Sahibinden.com'da birinden fiyat istemiştim yazmış.Çinliler Samsung'a 1 kendilerine 2 tane telefon üretmişler.Üç harfliden korkucan abi ç-i-n. -
ÇİN olmasaydı bu kadar çeşit elektronik ürüne bu fiyatlarla ulaşamaya bilirdik.
-
Çin malı replika telefon alarak yaşadığım sorunlar yeterince götüme girdi..
Birdaha tövbe ..
-
Replica alacak kadar zengin değilüm.. :)
-
750 liraya çin malı replika telefon alan gerizekalıdır aynı paraya s3mini alınır
-
çin malı ve çok para istiyorlar içinde çin geçen şeyden uzak duracaksın
-
çin
-
Bi siktirsin gitsinler kopyacı ipneler, konu başlığını okuyunca ustasını geçemeyen körelir diyecektim, çinli ipnelerle karşılaştım,
-
Rekabet olmasa da apple bu kadar yatırım yapmayabilirdi ve biz hala iphone 3g kullanıyor olabilirdik :)
Toplam Hit: 1175 Toplam Mesaj: 9
