Cisco Modem 10 Dk De Bir Kapanıyor
-
Müritler linksys cisco wag54gp2 v2 annex a marka modelde modem var.
daha önceden sorunsuz kullanıyorduk. peder komşular ipnelik edince o modemi çıkartıp wirelessiz tek ethernet girişli modemi takmış onla kullanıyomuş 1 aydır
neyse ben geldim dün eve hemen eski modemi Cisco yu taktım.
ayarlarını felan yapayım diye 192.168.1.1 den login olmaya çalıştım sayfa bi türlü yüklenmedi. reset attım ttnet kullanıcı adı şifresini girene kadar modeme login olabiliyodum. kullancıı adı şifre girdikten sonra login olamıyordum.
olmadık sitelere baktım yolları denedim olmadı.
en son firmware upgrade ettim. çatır çatır login olabildim.
lakin şimdi de 10 15 dkde bir kapanıp açıyo kendisini modem.
bu sorunu nasıl aşabilirim ?
bi kablolu xp masaüstü
bi kablosuz win8 kullanmaya çalışıyoruz.
acaba wireleste mi prob var diye wireles kapatıp sadece masaüstünden kabllolu girdim gene kapanıp açıldı.
masaüstünü kapatıp kablosuz girdim gene 10 12 dkde kapanıp açılıyor.
firmware en son sürümü. acaba onda mı sıkıntı var yoksa donanımsal mı?
eski firmwareyi yükleyince de login olmuyor yüklenmiyor sayfa. kablolu ve kablosuz da sonuç aynı..
-
V2'ler sıkıntılı reyiz.
modem ip hatırlamıyor, ip ataması gerçekleşmiyor büyük olasılıkla.
DSL kablosunu yani ( line ) bağlantısını kes, o şekilde login olmaya calış.
fw güncel yükle..
yine aynısını yapıyorsa modemde bi sıkıntı var.
-
Amd-x bunu yazdı
V2'ler sıkıntılı reyiz.
modem ip hatırlamıyor, ip ataması gerçekleşmiyor büyük olasılıkla.
DSL kablosunu yani ( line ) bağlantısını kes, o şekilde login olmaya calış.
fw güncel yükle..
yine aynısını yapıyorsa modemde bi sıkıntı var.
la güzelcene kullanıyoduk. ne oldu ki birden :|
yaklaşık 2 yıldır hiçbi problem yoktu.
login oluyorum sıkıntı yok da kopmaya başladı bu sefer de.
bulduğum en günceli bu zaten :D
Firmware
11/13/2006
Ver.2.01.06
6.39 MB
(Firmware)
-
Ne hikmetse 3 saattir falan kapanmıyor. inş olmaz tekrar. maşallah diyeyim.
-
benim modem de sürekli ip yeniliyor.
tbt loglarına bakarlarsa görürler 20 dakikada bir yeni ip.
ne yapacağım bilmiyorum iki de bir bağlantı kesiliyor.
2 aylık ttnetin verdiği modem
-
myblackworldweb bunu yazdı
benim modem de sürekli ip yeniliyor.
tbt loglarına bakarlarsa görürler 20 dakikada bir yeni ip.
ne yapacağım bilmiyorum iki de bir bağlantı kesiliyor.
2 aylık ttnetin verdiği modem
modemden sabit ip atamayı denedin mi?
-
Müritler şu sorunu bi halledelim yahu.
Modeme bağlanıyorum. internet var diyor. msn skype açıyorum. yandex disk kendisini güncelliyor falan yani internet bağlantım var. fakat tarayıcıyı açınca nete girmiyor.
Chromium tabanlı bi browserda girmiyor nete.
Firefox ve İE giriyo nete :D Chrome ComodoDragaon yandex.browser girmiyo nete.
modem sayfasına login olamıyorum. FF ve İE de ise çok yavaş oluyo net.
işte bu şekilde.

Bu dediğim laptopta oluyo kablosuzda. Masaüstü PCyi açtığımda ise hiç sorun yok çatır çatır giriyo nete.
login de oluyorum tüm tarayıcılar da giriyo nete. lakin masaüstünü kapattığımda FF ve İE kaplumbağa(TTnet) hızında nete giriyo.
masaüstü pc açıkken hiç sorun yok. masaüstü kablo ile bağlı modeme.
-
upuyorum sorun çözülecek umuyorum.
-
vay arkadaş hiç mi bu sorunu gören duyan olmadı :/
en son artık iyicene kurcuklarken
(windows bu ağın proxy ayarlarını otomatik olarak algılayamadı) hatası aldım. Comodoyu kaldırdım düzeldi şimdi. Comodoyla birlikte sorunsuz kullanamazmıyım onu biri diyebilir mi acep?
