folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cisco Ve Microsoft Sertifikaları



Cisco Ve Microsoft Sertifikaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşlar cisco ve microsoft sertifikaları için ne dersiniz.hagisi yada hagileri , ccna,mcse yada diğerleri iş acısından faydali olur.

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fearlessalien
    fearlessalien's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    AD sertifikası al bence.Ben aldım iş konusunda inanılmaz derecede faydalı oluyor.

    "Söz konusu vatan ise, gerisi teferruattır"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    MCSE derim.....

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek
    bende MCSE derim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Sertifikaları alırsın ve sadece almış olursun :)


    Mct var birsürü tanıdık.. (microsoft certificate trainer-yani microsoft eğitmeni msce eğitimleri veren kişiler) ayda 600 civarı msce mezun oluyor türkiyede.. mezun olan msce ler gereksinimin cok cok üstünde.. Millet alıyor paso msce sertifikasını ama sadece alıyorlar işte...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    fearlessalien bunu yazdı:


    AD sertifikası al bence.Ben aldım iş konusunda inanılmaz derecede faydalı oluyor.


    o nedir birader

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    MCSE kullanmasını bilmek gerekir...sonuçta özel sertifkia al git pc oparatörlüğü için işi bilirsin ekmek var

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    mcse ile cisco arasında cok fark var;


    Mcse de Server 2003 kurmayı (ne varsa kurmakta) kullanmayı öğrenirsin. Ciscoya göre kolaydır.   


    Cisco : Routerlar, IP telefon, Güvenlik duvarları, bilgisayar ağlarıyla ilgili çok şeyi kapsar ve biraz kastırır.


    Bu arada her ikisininde sertifika sınavları ingilizcedir.


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sefilhakan
    sefilhakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    ben hem mcse hem ccna kursuna gittim.


    bu senin tamamen ne olmak istediğine bağlı. cisco ile mcrosoft çok farklı şeyler. birbirlerini tamamlarlar belki ama. çok farklı. cisco router switch denen aletlerin kurulumu konfigurasyonu ile uğraşır. yani networkun internetin altyapısı ile. microsft da networkun ta kendisi ile uğraşır. yani serverlar pc ler falan.


    burda önemli olan servere a.d. (active directory) yi kurmak değil. next next der kurarsın. ama sorun çözmeyi bilmek gerek. iyi bir sistem uzmanı olmak istiyorsan kaba tahminle bi 10 - 15 bin sayfa okuman gerekir.


    iyi bir cisco cu olmak istersen eğer 80 - 100 bin sayfa falan okuman gerekir. ama bu işin tepesine erdiğin zamanda ayda 80 - 100 bin doları alırsın. mcse de o kadar alamazsın tabi ki. şu an dünyada bildiğim kadarıyla 700 civarında cisco mühendisi var. şöle tüm sertifikaları almış. her şeyiyle bilen.


    gayri bu bilgilerden sonra kararı sen ver.


    Şu dumanlı doruklarda boz şahinler uçmaz gayrı. Gözelerden ağu çıkar alperenler içmez gayrı....
Toplam Hit: 1410 Toplam Mesaj: 9