Civ 5
-
arkadaşlar kat.ph den baktım seed eden yok.
temiz torent varmı güncel civ 5 canım çekti biraz oyanayayım.
yanlız şöyle birşey bundan 2 yıl önce netten yine indirmiştim. fransızlara fazladan işçi birliği filan vermesi gerekirken benim oyunda vermiyordu filan.
böyle kullanıp sorunu olmayan beklerim güzel linklerinizi
-
-
http://store.steampowered.com/app/8930/
en sorunsuzu.
-
RaAmLis bunu yazdı
http://store.steampowered.com/app/8930/
en sorunsuzu.
geçende 12 liraya düşmüştü. ankara kızılayda bile 15 liraya korsan satıyorlar :D
-
ZINDIK bunu yazdı
bu şekilde bazen tbt den arkdaşlar paylaşımda bulunuyo .
bu sistem nedir vs bilmiyorum .
ama kendimi hep özel hissediyorum :D
o adres çubuğu rakamlar filan.
:)
sğl hacı
bu arada gayet orjinalide alınabilirmiş ama şimdi değil
-
patates bunu yazdıZINDIK bunu yazdı
bu şekilde bazen tbt den arkdaşlar paylaşımda bulunuyo .
bu sistem nedir vs bilmiyorum .
ama kendimi hep özel hissediyorum :D
o adres çubuğu rakamlar filan.
:)
sğl hacı
bu arada gayet orjinalide alınabilirmiş ama şimdi değil
şimdi almayıp sonra almak istersen full pack 75 tl
